Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Heena Ayalani

Drama

4.8  

Heena Ayalani

Drama

I Am What I Want To Be

I Am What I Want To Be

1 min
388


I am, I am a woman,

I want to fly,

Fly high in sky.

I am, I am a woman,

I want to fulfill,

Fulfill my all dreams.


I am, I am a woman,

I am filled with power,

Power and courage inside me.

I am, I am a woman,

I want to tell,

Tell my stories of strengths.

I am, I am a woman,

I am what I want to be.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Drama