Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Micheal Ammal

Others

4.7  

Micheal Ammal

Others

விடுதியின் தனிமை

விடுதியின் தனிமை

1 min
824



சுற்றிலும்

பேச்சொலி சப்தங்கள்


மௌனத்தில்

நான் மட்டும் 


அம்மா 

உனை நினைத்ததனால்


என

நான் நினைக்கையில்


கண்ணில் 

கண்ணீர் மட்டும்


தனிமையில் 

நான் மட்டும்


விடுதி

என்னும் சிறையில் !!!



Rate this content
Log in