Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

K. Nirmal

Others

3  

K. Nirmal

Others

ଆଜିର ସ୍ବପ୍ନ ନାରୀ

ଆଜିର ସ୍ବପ୍ନ ନାରୀ

1 min
4.9K




ସମାଜର ଆଶାର ଆଲୋକଟିଏ

ମୁଁ ଆଜିର ସ୍ୱପ୍ନ ନାରୀ,

ଅନ୍ଧକାର ମୋତେ ଭୟ କାହିଁ ଲାଗେ

ଚିନ୍ତାରେ ରୁହେ ମୁଁ ଝୁରି ।


ଆଜିର ସମାଜେ ଭ୍ରଷ୍ଟାଚାର ମାନେ

ଖରାପ ତାଙ୍କର ଲକ୍ଷ୍ୟ,

ସ୍ୱାଧୀନ ରାଜ୍ୟରେ ଅସ୍ଵାଧୀନ ଆମେ

ହୋଇଯାଉ ବଟ ବୃକ୍ଷ ।


ଚିନ୍ତା ଆଜି ଆମ ବାପ ମାଆ ଙ୍କର

କେମିତି ବଢ଼ିବୁ ଆମେ,

ସ୍ବପ୍ନ ଦେଖିବାକୁ ଭୟତ ଲାଗୁଛି

ଚିନ୍ତାକର ଜନ ତୁମେ ।


ନ୍ୟାୟ ମାଗିବାକୁ ଚାହେଁ ଯେବେ

ପଛଘୁଞ୍ଚା ସମସ୍ତଙ୍କ,

ପଡ଼ିଶାରେ ଏଠି ଶତ୍ରୁତ ବଢ଼ନ୍ତି

ମେଣ୍ଟେନାହିଁ ତାଙ୍କ ଭୋକ ।


ବଦଳି ଯାଅ ବହୁରୂପୀ ଶତ୍ରୁଗଣ

ରହିଅଛି କିଛି କ୍ଷଣ,

ନିଜର ଭଉଣୀ ଆଜିତ ବଢୁଛି

ମୁଣ୍ଡରେ ପଡ଼ିବ ବାଣ ।


◆ କେ.ନିର୍ମଳ

◆ ଭଦ୍ରକ, ବାସୁଦେବପୁର (ଜଗନ୍ନାଥି)

◆ ମୋବାଇଲ:-୯୫୬୬୧୧୩୬୦୭

◆ Gmail :-nirmaln270@gmail.com


Rate this content
Log in