Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Amaresh Kumar Hanuman

Children Inspirational Tragedy

4.9  

Amaresh Kumar Hanuman

Children Inspirational Tragedy

ଦେଖ ବିନୟ କେଡେ ମାନବୀୟ

ଦେଖ ବିନୟ କେଡେ ମାନବୀୟ

1 min
584


ମନେପଡେ ଶ୍ରେଣୀଗୃହ

                ସେ ମୋ ବିଦ୍ୟାଳୟ ;

ପଛ ଧାଡିରେ ବସେ ଯେ

                ସେ ସାଙ୍ଗ ବିନୟ ;

ଚାହେଁ ଗୁରୁ ନଜାଣନ୍ତୁ

                ତା' ପରିଚୟ ;

ହେଲେ ଥିଲା ସାଙ୍ଗ ଟିଏ

                ସେ ବଡ ହୃଦୟ  ()

 

ପାଠରୁ ଅଧିକ ଥାଏ

                ସାଠରେ ତାଲୟ ;

ହାତ ଥରେ ପଢ଼େ ଯେବେ

                ଗଣିତ ବିଷୟ ;

ପରୀକ୍ଷା ନମ୍ବର ଯେବେ

                ଆସେ ଶୋଚନୀୟ ;

ଭାବେ ଭଲ ହେବ ଆଗ

                ପାଳିକୁ ନିଶ୍ଚୟ  ()

 

ବାର୍ଷିକ ଉତ୍ସବର 

                ଆସିଲା ସମୟ ;

ଆସିଲେ ମୁଖ୍ୟ ଅତିଥି

                ମନ୍ତ୍ରୀ ମହୋଦୟ ;

କିଏ କରିବ ନାଚ 

                କିଏ ଅଭିନୟ ;

ପୁରସ୍କାର ବିନୟ ଯେ

                ପାଇଲା ଦ୍ବିତୀୟ  (

 

ପୁରସ୍କୃତ ରାଶି କଲା

                ପାଣ୍ଠିରେ ସେ ଦେୟ ;

ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ଅତିଥି ହେଲେ

                ତାପ୍ରତି ସଦୟ ;

'ଶିକ୍ଷାମାନେ 'ତ୍ୟାଗଭାଷି,  

                ଦେଲେ ମହୋଦୟ ;

ତାଗୁଣ ବଖାଣି ନେଲେ

                ସଭାରୁ ବିଦାୟ  ()

 

ବିନୟର କାମ ତାକୁ

                ଦେଲା ଯେ ବିଜୟ ;

ଯୋଡ଼ିଲେ ଶିକ୍ଷାରେ ତ୍ୟାଗ

                ସଭେଁ  ଅଧ୍ୟାୟ ;

ବାଛିବାନି କେ ଜାତୀୟ

                ପୁଣି ବିଜାତୀୟ ;

ପ୍ରଥମେ ଶିଖିବା ଆମେ

                "' ମାନବୀୟ ?" ()

===============================

ଦୂର ଭାଷ : ୯୮୬୧୫୨୦୧୩୪

 

 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children