Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Debabrata Jena

Others

3  

Debabrata Jena

Others

ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ

ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ

1 min
219



ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ .......

କେବେ ବୁଣେ ସପନ

କେବେ ଭାଙ୍ଗେ ଏ ମନ

କେତେ ଆସନ୍ତି ବାଟୋଇ

କେତେ ଯାଆନ୍ତି ଉଭେଇ

ଗଢ଼ା ଭଙ୍ଗା ଦୁନିଆର ଏହାହିଁ ବିଧାନ

ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ .......(୧)

କେବେ ଚିହ୍ନା ଲୋକ ଏଠି ହୁଅଇ ପର

କେବେ ପର ହୁଏ ଅତି ଆପଣାର

କିଏ ଖୋଜେ ସେ ସମ୍ପର୍କ

କିଏ ହଜାଏ ସମ୍ପର୍କ

କିଏ ପୁଣି ଜାଣି ଜାଣି ହଜାଏ ନିଜ ଚିହ୍ନ

ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ .......(୨)

ସୁଖରେ ସବୁ ସାଥି ଦୁଃଖରେ କେହି ନାହିଁ

ଅପନ୍ତରା ଏ ବାଟେ ସାହା ଏକା ସାଈଁ

କେବେ ଥାଏ ଉତ୍ଥାନ

କେବେ ହୁଏ ପତନ

ତଥାପି ମିଥ୍ୟା ପଥେ ମଣିଷ ଧାବମାନ

ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ .......(୩)

ଯେତେଦିନ ଦେଉଥିବୁ ସେମାନେ ତୋର

କାଲି ନ ଦେଇ ପାରିଲେ ହେବୁ ସାତ ପର

ଦୁଃଖ ସଦା ଥାଏ ଚିର ସହଚର

ସୁଖ ଆସେ ନେଇ ବନ୍ଧୁ ସହୋଦର

ଜୀବନଟା ସୁଖ ଆଉ ଦୁଃଖର ମିଶ୍ରଣ

ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ ......(୪)

ଜୀବନଟା ଅଟେ ଭାରି କ୍ଷଣିକ

କ୍ଷଣିକ ସୁଖରେ ଧାଏଁ ଏ ମଣିଷ

ଝୁରି ହୁଏ ମଣିଷ ତାହାରି ପାଇଁ

ଚିରସ୍ଥାୟୀ ସୁଖକୁ ଯେ ଖୋଜୁଛି କାହିଁ

ଏକା ଲକ୍ଷ୍ୟ ହେଉ ବିଭୁ ପଦେ ସମର୍ପଣ

ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ ଜୀବନ ଏଇ ତ ଜୀବନ ......(୫)


ଦେବବ୍ରତ ଜେନା..

ସହକାରୀ ଶିକ୍ଷକ ,ରଣସିଂହପୁର ଆଶ୍ରମ ବିଦ୍ୟାଳୟ

ଭୋଗରାଇ, ବାଲେଶ୍ଵର

ଦୂରଭାଷ :୯୫୮୩୧୩୮୫୩୩


Rate this content
Log in