Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Susil Pani

Others

4.9  

Susil Pani

Others

ଜନ୍ମାଷ୍ଟମି

ଜନ୍ମାଷ୍ଟମି

1 min
622


ନନ୍ଦ ନନ୍ଦନ ଜସୋଦାର ଧନ ଦେବକି ଗଣ୍ଠିଧନ

ବସୁଦେବ ପ୍ରାଣ ବାସୁଦେବ ନାମ ବୋଲାଅ ଜଗତର ଆତ୍ରତ୍ରାଣ ।।


ସୁଦାମା ମଧୂର ଅଟ ସଖା ତୁମେ ରାଧାର ଯେ ପ୍ରାଣଧନ ।

କରି କାଳନ୍ଦି ଦଳନ ଟେକି ଗିରି ଗୋବରଧନ ରଖିଲ ଗୋପପୁରର ମାନ ।।


କିଛିଦିନ ପାଈଁ ଯାଇଥିଲ କହି ଫେରିବ ଯେ ଗୋପପୁର ।

ରହିଲ ଦ୍ବାରକାରେ ମାରିଲ ମଞ୍ଚରେ କଂସ ମାମୁଁ ହେଲେ ବଧ ।।


ଲାଗିଥିଲା ଯୁଦ୍ଧ କୌରବ ଫାଣ୍ଡବ ପାଞ୍ଚଖଣ୍ଡ ପଡା ପାଈଁ ।

ଧର୍ମର ଜୟ କରିବା ପାଈଁକି ସଖାହେଲେ ପାଞ୍ଚ ଭାଈ ।।


କୁରୁସଭା ମଦ୍ଧେ ପାଞ୍ଚାଳିକି ଜେବେ ପଡିଥିଲା କରଷଣ ।

କୋଟି ବସ୍ତ୍ର୍ର ଦେଇ ଲଜ୍ୟା ନିବାରିଲ ରଖିଲ ଦ୍ରୌପଦି ମାନ ।।


ଗର୍ବ ଗର୍ଜନ ମାନ ଉଧାରଣ ଜଗତର ଆତ୍ରତ୍ରାଣ ।

ଶ୍ରୀମଧୁସୂଦନ ହସ୍ତେ ବଈଁସି ଧରିନ କଦମ୍ବ ମୂଳେ କର ଯେ ବାଦନ ।।


@ ସୁଶିଲ କୁମାର ପାଣି, ପୁରୀ


Rate this content
Log in