Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Writer Roja Panda

Others

3  

Writer Roja Panda

Others

ଦୃଶ୍ୟ ଏକ ଚିଲିକାର

ଦୃଶ୍ୟ ଏକ ଚିଲିକାର

1 min
6.9K


ଦୃଶ୍ୟ ଏକ ଚିଲିକାର

ରୋଜା ପଣ୍ଡା


ମାହେନ୍ଦ୍ର ଲଗ୍ନର ମହାମିଳନରେ

ଆତ୍ମା ଓ ଶରୀର ହୋଇଯାଇଥିଲା ଏକାତ୍ମ ,

ବାଜି ଉଠିଥିଲା ମନ୍ଦ୍ର ମଧୁର ମହୁରୀ ଝଙ୍କାର

ନୟନରେ ମୋର ଦୃଶ୍ୟ ହେଲା ଯେବେ

ଚିଲିକାର ସେଇ ଅପୂର୍ବ ରମ୍ୟ ।


ମରାଳମାଳିନୀ ବକ୍ଷରେ ତାହାର

ଲକ୍ଷ୍ୟ ଲକ୍ଷ୍ୟ ପକ୍ଷୀଙ୍କ ମୁଖରିତ କୋଳାହଳ ,

ଫ୍ଲେମିଙ୍ଗୋ , ପିନଲେଟ ,ଓ ଗଡ଼ଉଇଟ ଭଳି

ବିଦେଶୀ ପକ୍ଷୀଙ୍କ ମେଳ ।


କି ମନୋହର ତା ବିହଙ୍ଗ ସୁର

ସତେ ଅବା ବୀଣା ମୂର୍ଚ୍ଚନା ଧାର ,

ଶ୍ୟାମଳ ବନକୁ ନୀଳ ବାରିଧାରା

ଅପୂର୍ବ ବର୍ଣ୍ଣନା ତାର ।


ପହିଲି ପରଶ ନବ ବସନ୍ତର

ଛୁଇଁଯାଏ ଯେବେ ଚିଲିକା ବକ୍ଷ ,

ନେସି ହୁଏ ମନେ ଫୁଲକିତ ପ୍ରେମ

ହେଇଥାଉ ଯିଏ ଯେତେ ଅବା ରୁକ୍ଷ ।


ସାଂଧ୍ୟକାଳୀନ ସେଇ ନିଡ ଫେରା ବିହଙ୍ଗମ

ହୃଦୟକୁ ମୋର ମନମୁଗ୍ଧ କରି

ଆନମନା କଲା ମନ ,

ଆପଣାର ପାଇଁ ଏ ସ୍ୱର୍ଗ ମହିରେ

ବାଛିନେବାପାଇଁ ଛୋଟିଆ ନୀଡ

ଦେଖୁଥିଲା ମନ କେତେ ମିଠା ମିଠା

ଝିଲମିଲ ଝିଲମିଲ ସୁନା ସପନ ।



ରୋଜା ପଣ୍ଡା

ପୂର୍ଣ୍ଣାନନ୍ଦ ଭବନ

ନେତାଜୀ ନଗର

ମଧୁପାଟଣା,କଟକ


Rate this content
Log in