Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjan Kumar Brahma

Others

3  

Ranjan Kumar Brahma

Others

ଅଭିନନ୍ଦନ

ଅଭିନନ୍ଦନ

1 min
211






ଏମିତି ହେଲା ଅଯୋଧ୍ୟା ଦିନେ

ନାଚ ଗୀତେ ଖୁସି ଝୁମିଲେ ଜନେ ।


ଥିଲେ ଯେତେ ସେଠି ପ୍ରାଣୀ ଜଗତ

ହସିଲେ ଡ଼େଇଁଲେ ଗାଇଲେ ଗୀତ ।


ଗୋଟିଏ ରାଜା ତିନୋଟି ରାଣୀ

ପ୍ରଜାଙ୍କ ସାଥେ କରିଲେ ଧ୍ଵନି ।


ବେଳ ନ ବୁଡୁଣୁ ସନ୍ଧ୍ୟା ଦିଶିଲା

ଯେବେ ତାଙ୍କ ପାଦୁ ଧୂଳି ଉଡିଲା ।


ଚହଟିଲା ବାସ ସଭିଙ୍କ ଦିହେ

ଚଉଦିଗ ସାରା ମନକୁ ମୋହେ ।


ସୂରୁଯ ବଂଶିୟ ଅଂଶକୁ ବାଁଛି

ଜନମ ଦେଇଛି ପାଟ ମହିଷି ।


ନରେ ଉତ୍ତମ ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ଶ୍ରେଷ୍ଠ

କୋମଳ ବପୁ ଭଗ୍ୟେ ବଳିଷ୍ଠ ।।


ଆସିଲେ ଗୁରୁ ବଶିଷ୍ଠ ଧାଇଁ

ଗଣିଲେ ଲଗ୍ନ ନକ୍ଷତ୍ର ନେଇ ।


'ରାମ' ନାଆମ ମାନୁଛି ୟାକୁ

ଜଗତ ତରିଵ ନେଇ ଏହାକୁ ।


ଶିରୋମଣି ! ରଖ ଜାତିର ନାମ

ସଦା ସୂର୍ଯ୍ୟ ବଂଶୀ ରଖୁ ତା ମାନ ।


ସେ ରାମ ନାମ ଜଗତ ଜିତୁ

ସତ୍ୟ ଶାନ୍ତ ତ୍ୟାଗ ବୀରତ୍ୱ ବ୍ୟାପୁ ।


ଯାହାର ଆଜି ଜନମ ଦିନ

ତାକୁ ଆଜି କରେ ଅଭିନନ୍ଦନ ।

ରଞ୍ଜନ କୁମାର ଵ୍ରହ୍ମା

ଶିକ୍ଷକ - CRCC, ଚିକିଟୀ ଗଡ଼


💐💐🙏🙏🙏💐💐


Rate this content
Log in