Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Others

2  

ଓଡ଼ିଆ ଗଳ୍ପ ଓ କବିତା - ୨

Others

କିଏ ତୁମେ ?

କିଏ ତୁମେ ?

1 min
7.3K


ଶ୍ରୀ ବିଧାନ ଚ଼ନ୍ଦ୍ର ସ୍ୱାଇଁ

ଅଚାନକ କାହିଁ ଆସି

ମନରେ ମୋ ଗଢ଼ି ଦେଲ

ପ୍ରିତୀର ମନ୍ଦିର ।


ପ୍ରତିଦିନ ତୁମ ପାଇଁ

ଫୁଲ ମୁଁ ତୋଳୁଛି

ଧୂପ ଦୀପ ସଞ୍ଜବତୀ

ନିଇତି ଜାଳୁଛି ।


ତୁମ କଥା ଭାବି ଭାବି

ରାତିଦିନ କେମିତି ବିତୁଛି

ତୁମେ ଥରେ ଦେଖିଯିବ ଆସ ।

ଯେବେଥିଲ ଅଜଣା ମୋ ପାଖେ

ତିଳେ ହେଲେ ନ ଥିଲା ଶୋଚନା


ଏବେ କିନ୍ତୁ ତୁମ ଛଡ଼ା

ଜୀବନ ମୋ ଅନ୍ଧାର ଲାଗୁଛି ।

ସତେକି ମୁଁ ପଥ ହୁଡ଼ି

ଅବାଟରେ ଚାଲିବାକୁ ଆରମ୍ଭ କରୁଛି ।


ତୁମ ସ୍ପର୍ଶ ତୁମ ଆଲିଙ୍ଗନ

ବେଳେବେଳେ ପଡ଼ିଗଲେ ମନେ

ରାତି ଅଧେ ଚେଇଁ ମୁଁ ଉଠୁଛି ।


ନିଦ ତ ହେଉନି ଆଉ

ତୁଛାଟାରେ ଶେଜରେ ମୁଁ

ଗଡ଼େଇ ହେଉଛି ।

ଯଦି କେବେ ଆଉଥରେ

ତୁମକୁ ଭେଟନ୍ତି, ପଚାରନ୍ତି…

କାହିଁକି ଏମିତି କଲ ମୋ

ଜୀବନ ମାନଚିତ୍ର ।


ଯେଉଁଦିନ ତୁମ ସହ

ପ୍ରଥମ ସାକ୍ଷାତ

ସେଇଦିନୁ ଥୁଣ୍ଟା ଗଛରେ ମୋ

ଚୁନିଚୁନି ନୀଳପତ୍ର

କିରିକିରି ହସି ଉଠୁଥିଲେ

ଶୋଇଥିବା ମରୁ ନଦୀଟିଏ

ଧିରେ ଧିରେ ବେଗବଢୀ ହୋଇ

କୂଳ ଲଙ୍ଘି ଗଲା ।


ଶୁନ୍‌ଶାନ୍ ବହଳ ଅନ୍ଧାରେ

କା’ର ଏ ପାଦ ଶବ୍ଦ

ବାର ବାର ଚେତା ଫେରି ଆସେ

ବାହାରେ ନିରେଖି ଚାହିଁଲେ

ସ୍ମୃତି ସବୁ ଅଝଟ ହୁଅନ୍ତି

ଛାତି ତଳେ ଲୁଚିଥିବା

ଅକୁହା ଆବେଗ

ଟପ୍‌ଟପ୍ ଲୁହହୋଇ

ଆଖିରୁ ମୋ ନିଗିଡ଼ି ପଡ଼ନ୍ତି ।


Rate this content
Log in