Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasant Kumar Nath

Others

2  

Prasant Kumar Nath

Others

ମୁଁ କବିର କଲମ

ମୁଁ କବିର କଲମ

1 min
6.7K


କେତେ ଗଳ୍ପ ଆଉ କାହାଣୀ ଲେଖିଛି
ହିସାବ ତାହାର ନାହିଁ
ପ୍ରେମିକ ମନର ଅକୁହା କଥାକୁ
ଗୀତରେ ଦେଇଛି କହି ।

ଆଙ୍କିଛି ଅନେକ ଗାଆଁ ପ୍ରତିଛବି
କାହା ମନ ଡାଏରିରେ
ପୁରୁଣା ସ୍ମୃତିକୁ ଜୀବିତ କରିଛି
କାହା ଆଖି ଆଇନାରେ ।

ପ୍ରେମ ଭାବନାକୁ ଆଙ୍କି ମୁଁ ଦେଇଛି
ହୃଦୟର କାଗଜରେ
କା'ପାଇଁ ଲେଖିଛି ବିରହ କବିତା
ଧୋକା ଖାଇଗଲା ପରେ ।

ଫୁଟିଛି କେବେ ମୁଁ ଫୁଲଟିଏ ହୋଇ
ଧରଣୀର ବୁକୁ ଫାଡ଼ି
କଣ୍ଟାଟିଏ ହୋଇ ଛାତିରୁ କାହାର
ଦେଇଛି ରକ୍ତ ନିଗାଡି ।

ଗରିବ ମନର ଅକୁହା କଥାକୁ
ପ୍ରକାଶ କରିଛି କେତେ
ଚୋର ଖଣ୍ଟଙ୍କର କଳା କାରନାମା
ଆଣିଛି ପଦାକୁ ଯେତେ ।

ଦୁର୍ନୀତି ବିରୁଧେ ଲଢେଇ କରିଛି
ମନରେ ସାହସ ବାନ୍ଧି
ଦୁନିଆଁର ଏହି ବିଚିତ୍ର ନ୍ୟାୟରେ
ମଉନେ ଋଷିଛି କାନ୍ଦି ।

ବର୍ଣ୍ଣନା କରିଛି ପ୍ରିୟାର ରୂପକୁ
ଜହ୍ନ ଆଲୁଅରେ ବସି
ଦୁଃଖୀ ମଣିଷର ଜୀବନରେ ପୁଣି
ସାଜିଛି ଅନେକ ଖୁସି ।

ଦୁଃଖିନୀ ମାଆର ଛାତିର କୋହକୁ
କାଗଜେ କରିଛି ଲୁହ
ସେହି କାଗଜରେ ଦେଖାଇଛି ଆଣି
ଦୁଃଖୀ ଦରିଦ୍ରଙ୍କ ମୁହଁ ।

କେତେ ଇତିହାସ ଗୌରବର ଗାଥା
ଆଙ୍କିଛି ମୁନରେ ମୋର
କବି ଯଦି ଅଟେ ଶିଳ୍ପୀ ଯେ ଗୋଟିଏ
ମୁଁ ଅଟେ ନିହାଣ ତାର ।
*****
ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ନାଥ
ସୁନ୍ଦରପୁର, ଉତ୍ତରକୂଳ ହାଟ୍,
ପ୍ରୀତିପୁର,ଯାଜପୁର-୭୫୫୦୧୩
ମୋ-୮୮୯୨୩୦୧୧୪୩


Rate this content
Log in