Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

इस तरह ख़ुद से गुज़रना मेरा

इस तरह ख़ुद से गुज़रना मेरा

1 min
13.9K


इस तरह ख़ुद से गुजरना मेरा, अब तो तय है यहाँ मिटना मेरा,

क्या है? दीवानगी या पागलपन, आजकल ख़ुद से उलझना मेरा।

सारी दुनिया को अज़ूबा-सा लगे हँसते हँसते यूँ सिसकना मेरा।

चाँद को रास नहीं आता है  रात को घर से निकलना मेरा ।


Rate this content
Log in