Dipti lekha Mishra

Others

3.4  

Dipti lekha Mishra

Others

ସ୍ମୃତି - ୪

ସ୍ମୃତି - ୪

2 mins
224


ଦିନେ ଏକ ରାଜକୁମାର ଘୋଡାରେ ବସି ବନବିହାର କରୁଥିଲା ହଠାତ କିଛି ଶଦ୍ଦ ଶୁଣିଲା ଆଉ ଲଫକିନା ଘୋଡାରୁ ଓହ୍ଲାଇ ତଳକୁ ଡେଇଁପଡିଲା । ଦୌଡି ଦୌଡି ଧାଇଁଗଲା କେଉଁଠାରୁ ଶୁଭିଲା ବୋଲି ହେଲେ ରାଜକୁମାରୀ ଟି ଝରଣାରେ ପାଣି ସହ ଉବୁଟୁବୁ ହୋଇ ଖେଳୁଥିଲା । ତା ସୁନ୍ଦର ଶରୀର ଦେଖି ତାକୁ ଭଲପାଇଗଲା । ଗାଧୋଈସାରି ରାଜକୁମାରୀ ବାହାରକୁ ଆସି ଦେଖିଲା ତା ଲୁଗାପଟା ନାହିଁ ସେ କଣ ପିନ୍ଧିବ ?କିଛି ଦୂରକୁ ଦେଖେ ତ ଏକ ସୁନ୍ଦର ରାଜକୁମାର ତା ହାତରେ ଲୁଗାପଟା ଧରିଛି । ଲାଜରେ ସେ ନଇଁଗଲା କହିଲା ତମକୁ ଲାଜ ଲାଗୁନି ମୋ ଲୁଗାପଟା ନେଇ ଯାଇ ପୁଣି ଝିଅଙ୍କ ଗାଧୋଇବା ଦେଖୁଛ । ଛି.ଛି..ଛି । ଏତିକି କହି ତାଳି ମାରିଲା । ରାଜକୁମାର କିଛି ବୁଝିବା ଆଗରୁ ସେ ଚାରିଜଣ ମୋଟୁଆ ପେଟୁଆ ଦିଶୁଥିବା ଚାରୋଟି ସେନାଙ୍କ ହାବୁଡରେ । ଲୁଗାପଟା ପିନ୍ଧି ରାଜକୁମାରୀ ଏଥର ନିଜକୁ ଟିକେ ଆଶ୍ବସ୍ତି ମନେ କଲେ । ରାଜକୁମାର ପାଖକୁ ଆସି ଦୁଇ ଗାଲରେ ଚାରି ଚାପୁଡା ବଜାଇଲେ । ଗୋଟେ ଚାପୁଡା ମାରି କହିଲେ ମୁଁ ଗାଧୋଇବାର ଦେଖିବା ଯୋଗୁଁ । ଦୁଇ ଚାପୁଡା ଟା ମୋ ଲୁଗା ଚୋରୀ ପାଇଁ । ତିନି ଚାପୁଡା ମୁଁ ଆସିବା ପରେ ବି ନଡରି ଲୁଗା ମୋର ଧରିଥିଲ । ଚାରି ଚାପୁଡା ନାରୀ ପାଇଁ ତୁମ ମନରେ ସମ୍ମାନ ନାହିଁ ବୋଲି । ପୁଣି ମନ ମାନିଲାନି ଦେଲେ ପାଞ୍ଚ ଚାପୁଡା କହିଲେ ତୁମର ସୁନ୍ଦର ବେଶଭୂଷା ପାଇଁ କାରଣ ଏହା ଶୋଭନୀୟ ନୁହଁ ଏକ ରାଜକୁମାର ପାଇଁ ଯିଏ ନାରୀର ଇଜ୍ଜତ ଜାଣେନା ।

କିଛି ସମୟ ପରେ ରାଜକୁମାରଙ୍କ ସେନା ମାନେ ଖୋଜି ଖୋଜି ପହଞ୍ଛିଗଲେ ଆଉ ରାଜକୁମାରଙ୍କ ଭୂଲ ପାଇଁ କ୍ଷମା ମାଗି ଯିଏ ଯାହାର ରାସ୍ତାରେ ଚାଲିଗଲେ ।

ଏ ଗପଟି ଜେଜେମା କହି କହି ଶୋଇପଡିଲେଣି ହେଲେ ଆମକୁ ଆହୁରି ନିଦ ଆସିନି କାରଣ ଏ ଗପଟି ଆମକୁ ଭଲ ଲାଗୂନଥିଲା । ପୁଣି ଜେଜେ ମାଆକୁ ଉଠାଇଲୁ । ବୁଢୀ ଅସୁରୁଣୀ ଗପଟି କହିଲେ । ତା ପରେ ଯାଇ ଆମେ ଶୋଇଲୁ ।


Rate this content
Log in