Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bauribandhu Lenka

Others

3  

Bauribandhu Lenka

Others

ସତେ କଣ ମୁଁ ବୁଢ଼ା ହେଲିଣି

ସତେ କଣ ମୁଁ ବୁଢ଼ା ହେଲିଣି

1 min
161



ଚାଲିଗଲେ ଟିକେ ଥକି ପଡୁଛି ମୁଁ

ଆଗପରି ଆଉ ବଳ ପାଉନି

ବେଶିଦିନ ଆଉ ବଞ୍ଚିବିନି ବୋଧେ

ନିଶ୍ୱାସ ନେବାରେ କଷ୍ଟ ହେଲାଣି

ସତେ କଣ ମୁଁ ବୁଢ଼ା ହେଲିଣି ?


ଚଷମାକୁ ଯେତେ ବଦଳେଇଲେ ବି

ଆଖିକୁ ମୋ ଆଉ ଭଲ ଦିଶୁନି

ବଡ଼ ପାଟିକରି କହିଲେ ବି କେହି

କାନକୁ ମୋ ଆଉ ଭଲ ଶୁଭୁନି

ସତେ କଣ ମୁଁ ବୁଢ଼ା ହେଲିଣି ?


ରାଗୁଥିଲି ଆଗେ ଯେଉଁ କଥା ଶୁଣି

ଏବେ ସବୁ ଅଣଦେଖା କଲିଣି

କାହାରି ଉପରେ ରାଗିବାକୁ ଏବେ

ଛାତିରେ ଛାନିଆ ପଶିଗଲାଣି

ସତେ କଣ ମୁଁ ବୁଢ଼ା ହେଲିଣି ?


ମନ ଭିତରର କୋହ ଯେତେ ସବୁ

ଆଖି ଲୁହ କରି ନିଗାଡ଼ିଲିଣି,

କେହି ପଚାରିବା ଆଗରୁ କହୁଛି

ଆଖି ମୋ ଖରାପ ହୋଇଗଲାଣି,

ସତେ କଣ ମୁଁ ବୁଢ଼ା ହେଲିଣି ?


ମୁ୍ହଁ ଟାଣ ମୋର କମ ନୁହେଁ 

ହେଲେ ଶରୀରର ଆଉ ବଳ ପାଉନି

ଭିତରେ ଭିତରେ ଘୁଣ ଖାଇଲେଣି

ମନଟା ଦୁର୍ବଳ ହୋଇଗଲାଣି

ସତେ କଣ ମୁଁ ବୁଢ଼ା ହେଲିଣି ?


ଭୁଲ କରିବାଟା ସ୍ୱାଭାବିକ 

ଯେଣୁ ବୟସଟା ମୋର ବଢ଼ିଗଲାଣି

ଭୁଲ ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତ କରିବା ପାଇଁକି

ମନେ ଅନୁତାପ ଏବେ କଲିଣି

ସତେ କଣ ମୁଁ ବୁଢ଼ା ହେଲିଣି ?


ସର୍ବେ ନିଜ ନିଜ ଅଭିନୟ ସାରି

ସଂସାରରୁ ଦିନେ ନେବା ମେଲାଣି

ଚାଲୁ ଚାଲୁ ଚାଲିଯାଆନ୍ତି କି ମୁହିଁ

ଏବେ ଠାରୁ କାହିଁ ମନ ହେଲାଣି

ସତେ କଣ ମୁଁ ବୁଢ଼ା ହେଲିଣି ?

   


Rate this content
Log in