Rashmita Panigrahi

Others

2  

Rashmita Panigrahi

Others

ସର୍ତ୍ତ

ସର୍ତ୍ତ

1 min
82



କେଉଁ ଆବହମାନ କାଳରୁ 

ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚନ୍ଦ୍ର ହେଉଛନ୍ତି 

ଆତଯାତ, ପୁଣି ହେଉଥିବେ 

ଥିବାଯାଏ ଏ ଜଗତ l 

   ହସ ପରେ କାନ୍ଦ 

   ଆସେ ଅବିରତ 

   ସୁଖ ପଛରେ ଦୁଃଖ 

   ହୁଏ ଉପସ୍ଥିତ l

ନିର୍ଦ୍ଧନ କୁ ହୁଏ 

ଅମାପ ଧନର ପ୍ରାପ୍ତି 

ଧନପତି ପୁଣି କେବେ 

କାଙ୍ଗାଳ ହୁଅନ୍ତି !

   ସତେ ଅବା ସ୍ରଷ୍ଟା 

   ରଖି ଛନ୍ତି ସର୍ତ୍ତ, 

   କିଛି ପାଇବା ଆଗରୁ 

   ହରାଇବା ଟା ସୁନିଶ୍ଚିତ l


Rate this content
Log in