Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Rashmita Panigrahi

Others

3  

Rashmita Panigrahi

Others

ରହସ୍ୟ

ରହସ୍ୟ

1 min
230


 

ଦୁନିଆ ରହସ୍ୟମୟ 

ତା ଠାରୁ ରହସ୍ୟପୂର୍ଣ୍ଣ  

ଏଇ ମଣିଷର ମନ, 

କେବେ ଅନ୍ଧକାରରେ 

ଖୋଜିପାଏ ଆଲୁଅର ଦିଗଦର୍ଶନ, 

କେବେ ପୁଣି ଆଲୋକରେ    

ଭୁଲିଯାଏ ହିତାହିତଜ୍ଞାନ !

   ଶରୀର ଭିତରେ ଥାଇ 

   କରେ ଅଶରୀରଙ୍କ ସନ୍ଧାନ, 

   ଖୋଜେ ମୃତ୍ୟୁପରର ରହସ୍ୟ 

   ହେଉ ଅବା ପୁର୍ନଜନ୍ମ l

ଆଜି ଯିଏ ପର 

କାଲି ହୁଏ ସେ ନିଜର 

କେବେ ନିମ୍ବ ବି ଲାଗଇ ମିଠା, 

ସୃଷ୍ଟି ର ରହସ୍ୟ 

କେ କାହୁଁ ବୁଝିବ, ବିନା 

ସେହି ଅମୃତମୟ ସ୍ରଷ୍ଟା !


Rate this content
Log in