jagabandhu sahu

Others

3  

jagabandhu sahu

Others

ସମ୍ପର୍କ

ସମ୍ପର୍କ

1 min
222


କେବେ ଏ ସମ୍ପର୍କ ଜୀବନେ ଆମର

   ଭରି ଦିଏ ନୂଆଁ ଆଶା

ଭାଇ ବନ୍ଧୁ ପ୍ରେମ  ମାଆ ଓ ମମତା

   ହୃଦୟେ ବାନ୍ଧଇ ବସା ।


ସମ୍ପର୍କ ଆଗରେ   ସମର୍ପଣ ଭାବ

    ରଖିଥିଲେ ବନ୍ଧୁ ସର୍ବେ

ଆମରି ସମ୍ପର୍କ    ସବୁଠୁ ମହାନ

    କହି ପାରିବାଯେ ଗର୍ବେ ।


ଏଇ ପୃଥିବୀରେ  ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ରୂପେ

     ସମ୍ପର୍କର ଜନ୍ମ ହୁଏ

କେବେ ସେ ବନ୍ଧୁତା କେବେ ସିଏ ପ୍ରେମ

    ହୃଦୟରେ ରହିଯାଏ ।


Rate this content
Log in