Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Nayak Akshaya raazhasti

Others

2  

Nayak Akshaya raazhasti

Others

ଶୁଭ ଵିଵାହ

ଶୁଭ ଵିଵାହ

1 min
139


ଦୁଇ ଗୋଟି ମନ ପ୍ରାଣ ର ମଧୁ ସମନ୍ୱୟ

ସ୍ଥିରୀକୃତ ହୁଏ ସ୍ଵର୍ଗରେ

ଆଉ ପ୍ରତିଫଳିତ ହୁଏ ମର୍ତ୍ତ୍ୟରେ

ସୌଜନ୍ୟ ସମପ୍ରିତ୍ତମ  ।

ପରିବାର ତଥା ଜ୍ଞାତି କୁଟୁମ୍ବ ଙ୍କ ଗହଣରେ

ଶୁଭ ଆଶିଷ ର କେରା କେରା ଛିଟାରେ

ଏମିତି ବି ହୁଏ ପ୍ରୀତି ମୁଲ୍ୟ ଦ୍ବିଗୁଣିତ ହୁଏ

ସାନ ଭାଇ ଭଉଣୀ ଙ୍କ ମିଠା ମିଠା ।

ଓଠ ଚିପା କଥାରେ

ହେଇ ପାରେ ସେ ମନ ରାଜି

ଅଥବା ବିଭା ବେଦୀରେ ସାତ କଳସ ଆଠ ଦ୍ବୀପ ଛୁଇଁ

ଜନ୍ମ ଜନ୍ମାନ୍ତର ଯାଏ ଏକାଠି ରହିବା ର ପ୍ରତିଶ୍ରୁତି, 

ନତୁବା ଦିଅଁ କୁ ସାକ୍ଷୀ ରଖି ପରସ୍ପର ସହ ମଧୁ ସମ୍ପର୍କରେ ଆବଦ୍ଧ ।ହେବାର ସମାଜିକ ନିଶା,

ସେ ଯାହା ହେଉନା କାହିଁକି 

ଗୋଟିଏ ପାତ୍ର ରୁ ଖୁଣ୍ଟି ଖାଣ୍ଟି ଖାଇ

 ପରମ ତୃପ୍ତି ଲଭନ୍ତି ଦୁଇ ପ୍ରେମ ପକ୍ଷୀ ।

ଇଛା ହୁଏ ସାଥୀ ହୋଇ ଉଡଉଡ଼ି ବୁଲିବାର

ଦୁଃଖ ସୁଖରେ ସମଭାଗୀ ହେଇ

ବସା ଟିଏ ବାନ୍ଧି ଦିନ ରାତି ଝୁଲିବାର,

ତା ପରେ,

କରିବାକୁ ଆଗାମୀ ଭବିଷ୍ୟତ ଵଂଶ ସ୍ଵାକ୍ଷର

ସମ୍ପର୍କ ର ମଧୁ ଅର୍କରା ।



Rate this content
Log in