Jayashree Maharana

Others

3  

Jayashree Maharana

Others

ଶୁଭ ବିବାହ

ଶୁଭ ବିବାହ

1 min
635


ଈଶ୍ୱର ଗଢନ୍ତି ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ

ଦୁଇ ମନ ହୁଏ ଏକ

ଦୁହିଁଙ୍କର ଆତ୍ମା ହୁଅଇ ଏକତ୍ର

ଜୀବନରେ ଭରେ ସୁଖ ।


ସମାଜ ସ୍ୱୀକୃତ ବନ୍ଧନ ଏଇ ତ

ଶୁଭ ବିବାହର ରୂପ

ଆଶା ବିଶ୍ୱାସର ଅତୁଟ ସମ୍ପର୍କ

ସାତ ଜନମର ତପ ।


ଶଙ୍ଖା ଚୁଡ଼ି ନାଇ ବଧୂବେଶ ହୋଇ

ନାରୀ ଆସେ ଶାଶୂଘର

ଅଜଣା ସାଥୀଟେ ହୁଏ ଆପଣାର

ନିଜ ଘର ହୁଏ ପର ।


ବିବାହ ବେଦୀରେ ହୋମ ନିଆଁ ସାକ୍ଷୀ

ଗଢିବାକୁ ପରିବାର

ହାତେ ହାତ ଛନ୍ଦି ଶପଥ ନିଅନ୍ତି

ଯୋଡିବାକୁ ସ୍ନେହ ଡୋର ।


ପ୍ରେମ ପ୍ରଣୟର ଅଧିକାର ନେଇ

ଗଢ଼ିଥାନ୍ତି ଏକ ନୀଡ଼

ସଂସାର ଜଞ୍ଜାଳେ ନିଜକୁ ହଜାନ୍ତି

ମନପ୍ରାଣ କରି ଦୃଢ଼ ।


କେତେ ସୁଖଦୁଃଖ ସହିବାକୁ ହୁଏ

ସମାଜର ପଥଧାରେ

ତଥାପି ସମ୍ପର୍କ ଅମଳିନ ଥାଏ

ଦୁହିଁଙ୍କର ଜୀବନରେ ।



Rate this content
Log in