Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anita Dash

Children Stories Inspirational

3  

Anita Dash

Children Stories Inspirational

ЁЯС┤рм╢рм┐рм╢рнБ ЁЯС┤

ЁЯС┤рм╢рм┐рм╢рнБ ЁЯС┤

1 min
221



рмдрм╛ рмЦрнЛрм▓рм╛ рм╣рм╕рм░рнЗ, рмжрм░рнЛрмЯрм┐ рмнрм╛рм╖рм╛рм░рнЗ

рмХрм┐ рморм╛рнЯрм╛ рмерм╛рмП рмХрнЗрмЬрм╛рмгрм┐?

рмпрнЛрмЧрнА-рмнрнЛрмЧрнА-рм░рнЛрмЧрнА, рммрмирнНрмзрнБрмЬрми рморми

рм╕рм╣рмЬрм░рнЗ рмпрм╛рмП рмЬрм┐рмгрм┐ ред


рмЫрм│ рмХрмкрмЯрмдрм╛, рмИрм░рнНрм╖рм╛ рмжрнНрммрнЗрм╖ рм╣рм┐рмВрм╕рм╛

рмкрм╛рм░рнЗрмирм╛рм╣рм┐рмБ рмдрм╛рмХрнБ рмЫрнБрмЗрмБ,

рм╕рнЗрмирнЗрм╣рмБ рм╢рм░рмзрм╛ рмкрм░рм╢ рмкрм╛рмЗрм▓рнЗ

рмпрм╛рмП рмЖрмкрмгрм╛рм░ рм╣рнЛрмЗред


рмирм┐рм░рм┐рморм│ рморми рмЖрм╣рм╛рмХрм┐ рм╕рнБрмирнНрмжрм░

рмХрнБрмЖрмБрм░рнА рмЭрм░рмгрм╛ рмЭрм░,

рмХрм│рмХрм│ рм╣рнЛрмЗ рмирм╛рмЪрм┐ рмирм╛рмЪрм┐ рм╣рм╕рм┐

рмЭрм░рнБрмерм╛рмП рмирм┐рм░рмирнНрмдрм░ред


рмЬрнАрммрми рмЬрмВрмЬрм╛рм│, рм╕рмВрм╕рм╛рм░ рмХрм╖рмг,

рмдрм╛рмкрм╛рмЗрмБ рм╕рммрнБ рмЕрмЬрмгрм╛,

рмЕрммрнБрмЭрм╛ рмормирм░рнЗ рмЕрмЭрмЯ рмХрм░рмЗ

рморм╛рмЧрм┐ рмЪрм╛рмирнНрмжрм░ рмарм┐рмХрмгрм╛ред


рмкрм░-рмЖрмкрмгрм╛рм░ рмнрм╛рмм, рм╣рм╛рмирм┐ рм▓рм╛рмн,

рмЖрнЯ рммрнНрнЯрнЯ рмЕрмЯрмХрм│,

рмЭрмбрм░рнБ рмжрнВрм░рнЗрмЗ рм▓рм╣рм░рнЗрмЗ рмирм╛рмЪрнЗ

рм╕рммрнБрмЬ рм╕рнЗ рмжрнБрм░рнНрммрм╛рмжрм│ред


рмЖрм╕ рмЖрмЬрм┐ рмЖрмо рммрмб рмкрмгрм┐рмЖрм░

рмХрм│рнБрм╖рмдрм╛ рмжрнВрм░рнЗ рм░рмЦрм┐ ,

рмЕрмирнНрмдрм░ рмнрм┐рмдрм░ рм╢рм┐рм╢рнБ рм╕рнБрм▓рмнрмдрм╛-

рмЧрнБрмгрм░рнЗ рмЙрмарм┐рммрм╛ рм╣рм╕рм┐ ред



Rate this content
Log in

More oriya poem from Anita Dash