Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

କବିଶ୍ରୀ ଅକ୍ଷୟ କୁମାର ବେହେରା

Others

3  

କବିଶ୍ରୀ ଅକ୍ଷୟ କୁମାର ବେହେରା

Others

ଶୀତ

ଶୀତ

1 min
128



ଶୀତ ସକାଳରେ ମନ ଖୋଜେ ନିତି


ନିଆଁର ଉଷୁମ ତାତି,


ଗାଆଁ ମୁଣ୍ଡେ ଲୋକ ହୁଅନ୍ତି ଏକାଠି


ଜାଳି ଦେଇ କୁଟାକାଠି ।


ଘାସର ଉପରେ କାକରର ବିନ୍ଦୁ


ଝଟକେ ମୁକୁତା ସମ,


ସକାଳ ସମୟ କୁହୁଡ଼ିଆ ପାଗେ


ଆଣଇ ମନରେ ଭ୍ରମ ।




ବାଡି, ବଗିଚାରେ ଫୁଲ ଫୁଟୁଥାଏ


ଗେଣ୍ଡୁ, ଗୋଲାପ, ଟଗର,,


ଜହ୍ନ ଆଲୁଅରେ କଇଁଫୁଲ ଫୁଟି


ପୋଖରୀ ଦିଶେ ସୁନ୍ଦର ।




ଧାନ ପାଚି ନାଲି ରଙ୍ଗ ହୋଇଯାଏ


ଦେଖି ଚାଷୀ ଆନନ୍ଦିତ,


ସକାଳୁ ଉଠିଲେ ଦାଆ ଧରିଯାଏ


ଧାନ କାଟିବାକୁ କ୍ଷେତ ।




ଚଉରା ମୂଳରେ ଘରର ଘରଣୀ


ଯତନେ ଦିଏ ମୂରୁଜ,


ପୂଜାବିଧି ମାନ ସମାପନ କରେ


ପ୍ରଭାତରୁ କରି ସଜ ।




ଶୀତ ଆରମ୍ଭରୁ ବ୍ରତ, ଓଷା ମାନ


କାର୍ତ୍ତିକ ମାସେ ପଞ୍ଚକ,


ମାର୍ଗଶିର ମାସେ ମାତା ଲକ୍ଷ୍ମୀ ପୂଜା


ଜାଣନ୍ତି ଦୁନିଆଁ ଲୋକ ।




ପଉଷ ମାଘରେ ଶୀତଋତୁ ବୋଲି


ବେଶି ବଢ଼ିଯାଏ ଶୀତ


ଗରିବ ଲୋକଟି ଦିନ କାଟିନିଏ


ଦୁଃଖେ ହୋଇ ଜର୍ଜରିତ ।




ସୁଖ, ଦୁଃଖ ଦୁଇ ସାଥୀ କରିନେଇ


ବାହିଲେ ଜୀବନ ତରୀ,


ଜଣା ନପଡ଼ଇ ସମୟ ବିତଇ


ପ୍ରଭୁଙ୍କ ନାମ ସୁମରି ।।



Rate this content
Log in