Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sudeshna Misra

Others

3  

Sudeshna Misra

Others

ସେ ଏକ ସମୟ

ସେ ଏକ ସମୟ

1 min
185


ରାହାଧରି କାନ୍ଦୁଥିଲା ବେଳେ

କୋଳକୁ ନେଇ

ବୁଝୋଉଥିଲେ

କାନ୍ଦ୍ ନିରେ ମା

ଲୁହପୋଛି

କହୁଥିଲେ

'କିଛି ହେବନି"

ସେଇ ସବୁ

ଶବ୍ଦ ଗୁଡା ଯେପରି ମହୋଷଧି

ସତକୁ ସତ କିଛି ବି ହୁଏନି

ସବୁ ହେଇଯାଏ ଠିକ୍ ।

କେତେ ସହଜ ଥିଲା

ସେ ଜୀବନଟା ।

ମୁଁ ଚାହୁଁଥିବା

ଜିନିଷ ସବୁ

ମୋ ହାତ ପାହାନ୍ତାରେ।

ମୋ ଆଖିର ଚମକରେ

ସେ ଛୋଟିଆ ପୃଥିବୀଟା।

ଚମକି ଉଠୁଥିଲା

ମୋ ଓଠର ହସ ଦେଖି

ଖେଳିଯାଏ ଖୁସୀର ଲହଡି

ସେ ପୃଥିବୀ ଏବେ ପ୍ରାୟ ଜନଶୂନ୍ଯ

ଲୋକମାନେ ଅଫେରନ୍ତା ରାଇଜରେ।

କିଛି ଆସବାପତ୍ର 

ଆଉ ବ୍ଯବହୃତ ଜିନିଷ ,

ଆଣିଦିଏ ସ୍ମୃତି

ବାକିସବୁ ଚୁପ୍ ଚାପ୍

ଏବେ ଆଉ କାହିଁ ?

ବୁଝିଲି

ସେଥିଲା ଏକ ସମୟ ।



Rate this content
Log in