Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jayashree Maharana

Others

3  

Jayashree Maharana

Others

ଋଣ ପ୍ରତିଦାନ ସୁଧ

ଋଣ ପ୍ରତିଦାନ ସୁଧ

1 min
143


ଭୁଲିଛୁ ତୁ ଧନ ହିତାହିତ ଜ୍ଞାନ

ଅବିବେକୀ ହେଉ କାହିଁ

କରୁ ଅସମ୍ମାନ କାନ୍ଦେ ବାପା ପ୍ରାଣ

ସ୍ନେହ,ପ୍ରେମ ମନେ ନାହିଁ ।


ଯାହାର କୋଳରେ ଜନମ ଲଭିଲୁ

କୁଆଁ କୁଆଁ ଡାକ ଦେଇ

ଯାହା ହାତ ଧରି ଚାଲିବା ଶିଖିଲୁ

ତ୍ୟାଗ ଫଳ କିବା ଏହି ?


ନିଜେ କଷ୍ଟ ସହି ତୋର ସୁଖ ପାଇଁ

ଖାଦ୍ୟ ବସ୍ତ୍ର ତୋତେ ଦେଇ

ତୋ'ର ମୁଖେ ହସ ଫୁଟାଇଲା ସିଏ

ନିଜେ ଅଧା ପେଟ ରହି ।


ଶିକ୍ଷାଦୀକ୍ଷା ଦେଇ ଦୁନିଆ ଦାଣ୍ଡରେ

ତୋର ଭବିଷ୍ୟତ ଗଢି

ନିଜ ସପନକୁ ସମାଧି ଦେଲା ସେ

ଦୁଃଖ ଯାତନାରେ ସଢ଼ି ।


ଛାତିକୁ ପଥର ରକତକୁ ପାଣି

କରିଥିଲା ତୋର ପାଇଁ

ଅଲୋଡା ସାଜିଲା ବୃଦ୍ଧ ବୟସରେ

ହତାଦର କରୁ କାହିଁ ?


ଯାହା ହାତ ଧରି ବିଦ୍ୟାଳୟ ଯାଇ

ଅର୍ଜିଅଛୁ ତୁହି ନାମ

ଆଜି ତାହା ହାତ ଧରି ନେଇଯାଉ

ଛାଡିବାକୁ ବୃଦ୍ଧାଶ୍ରମ ।


ଛୋଟ ଥିଲୁ ଏବେ ହୋଇଛୁ ତୁ ବାପ

ନିଶ୍ଚେ ହେବୁ ଦିନେ ବୃଦ୍ଧ

ତୋର ପୁଅଝିଅ ଭରଣା କରିବେ

ଋଣ ପ୍ରତିଦାନ ସୁଧ ।


କରମର ଫଳ ନିଶ୍ଚୟ ଭୁଞ୍ଜିବୁ

ବୁଝିବୁ ତୁ ସେଇଦିନ

ସନ୍ତାନସନ୍ତତି ଅନାଦାର କଲେ

କେତେ କାନ୍ଦେ ବାପମନ ।



Rate this content
Log in