srikant behera

Others

3.8  

srikant behera

Others

ପ୍ରଥମାଷ୍ଟମୀ

ପ୍ରଥମାଷ୍ଟମୀ

1 min
421



ଦୁଇ ବାହୁ ମେଲି  ହସ ଖିଲି ଖିଲି

    ବସି ଅଛି ରତ୍ନ ଖଟେ

ସୁଖରେ ଦୁଃଖରେ ସବୁ ସମୟ ରେ

    ରହି ଥାଏ ସବୁ ପଥେ ।


ଭାଇ ସଙ୍ଗେ ଆଜି  ଆନନ୍ଦରେ ଭଜି

   ବୁଲୁଥିବେ ଗାଆଁ ଦାଣ୍ଡେ

ଏଣ୍ଡୁରି ରେ ଥଳି   ଯାଉଥିବ ପୁରି

    ପଗଡି ଥିବଟି ମୁଣ୍ଡେ ।


ସୁଭଦ୍ରା ଭଉଣୀ  ଭାଇଙ୍କର ମଣି

    ହସୁଥାଏ ସବୁବେଳେ

ହାତଯେ ନଥାଉ  ଗୋଡ଼ବି ନଥାଉ

   ରହିଥାଏ ଦୁଇ କୋଳେ ।


ଆଜିର ଦିନରେ  ପବିତ୍ର ମନରେ

   ଡାକହେ ଜଗା କାଳିଆ

ଦୁଃଖ ହରି ନେବେ ପାପ ଧୋଇ ଦେବେ

   ସଙ୍ଗେ ଅଛନ୍ତି ବଳିଆ ।




Rate this content
Log in