Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sudhanjali Mishra

Others

3  

Sudhanjali Mishra

Others

ପ୍ରଗତି ପଥେ ଓଡିଶା

ପ୍ରଗତି ପଥେ ଓଡିଶା

1 min
12K



ପ୍ରଗତି ପଥେ ଓଡିଶ ଆଜି

ଗଢିଛି ନିଜକୁ ଅନନ୍ୟ

୨୨ତମ ଏସୀୟ ଆଥେଲିଟିକ୍ ପାଇଁ

ନବେ ଦିନ ମଧ୍ୟରେ

କରିଛି ଆୟୋଜନ 

ଉନ୍ନତମାନର ଭିତ୍ତିଭୂମିର ନିର୍ମାଣ

ଏହା ହିଁ ଥିଲା,ତାପାଇଁ ଏକ ଆହ୍ବାନ ...।

ସୂଚାଇ ଦିଏ ଆମକୁ ଓଡିଶାର

ଆମ କୋଣାର୍କ ଚକ ....

ସେ ହେଉଛି ଅଦମ୍ୟ ଉତ୍ସାହ

ପରିବର୍ଦ୍ଧିତଶକ୍ତି ଓ ଜନମଙ୍ଗଳପାଇଁ

ଆମ ଅସୀମିତ ଅନ୍ବେଷଣର ପ୍ରତୀକ ।

୪୫ଟି ଏସୀୟ ଦେଶର ଖେଳାଳୀ ମାନଙ୍କୁ

କରୁଛି ସ୍ବାଗତ,ଅତିଥିଦେବ ଭବ ମନ୍ତ୍ରଗାଇ

ଉତ୍କୃଷ୍ଟ ମାନର ନୃତ୍ୟଗୀତ ସହ 

ଖେଳର ପ୍ରଦର୍ଶନ ...

ଉଚ୍ଚାଭିଳାଷର ଏକ ପ୍ରକୃଷ୍ଟ ନିଦର୍ଶନ

ସୃଷ୍ଟିକରିଛି ସ୍ବତନ୍ତ୍ର ପରିଚୟ

ଏକବିଂଶ ଶତାବ୍ଦୀପାଇଁ ....।



Rate this content
Log in