Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Susil Pani

Others

2  

Susil Pani

Others

ପ୍ରେମ

ପ୍ରେମ

1 min
367


ପ୍ରେମ ଏକ ଅମାନିଆ ଅଙ୍କର ମିଶାଣ ।

ଦୁଇଟି ନିଷ୍କପଟ ହୃଦୟର ପଡଇ ବନ୍ଧନ ।।

ଦୁଇଟି ସରଳ ମନର ଯେବେ ପଡିଯାଏ ଗଣ୍ଠି ।

ଭାବ ବିନିମୟ ହୁଏ ଆଖିର ସାଥିରେ ଆଖିଟି ।।

ପ୍ରେମ ବୁଝେ ନାହିଁ ଭଲ ମନ୍ଦ ଜାତି ବା ଅଜାତି ।

ମନ ଆଉ ହୃଦୟର ମିଳନରେ ସଂଯୋଗ ଘଟେଟି ।।

ପ୍ରେମ ଏକ ନିଆରା ଅନୁଭୂତି ।

ଦୁଇଟି ନିଷ୍ପାପ ବିପରିତ ଜାତିର ।।


ବିଶ୍ଵାସ ଅନୁଭବ ଅନୁଭୂତି ବଳେ ।

ପ୍ରେମ ହୁଏ ଶାଶ୍ବତ ଅଜର ଅମର ।।

ପ୍ରେମ ପାଇଁ ଏ ଜଗତେ ।

କେତେ ଘଟଣା ଘଟେ ।।

ପ୍ରେମର ଶେଷ ପରିଣତି ।

କେବ ବିବାହରେେ ମେଣ୍ଟେ ଅବା ଧୋକାରେ ବିଭାଜନ ଘଟେ ।।

ସ୍ନେହ ଶ୍ରଦ୍ଧା ଭଲ ପାଇବାଟା ନୁହେଁ ଖେଳଘର ।

ଆଜି ପ୍ରେମକରି କାଲି ଭୁଲିଯିବା ଅଟେ ସ୍ବାର୍ଥପର ।।



Rate this content
Log in