Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Narendra Prasad Behera

Others

3  

Narendra Prasad Behera

Others

ପିସିରେ ଚାଲିଛି ଶାସନ

ପିସିରେ ଚାଲିଛି ଶାସନ

1 min
312


ପିସି କାରବାରେ ଚାଲିଛି ଶାସନ

    କହିବି କାହାକୁ ମାଡୁଛି ଲାଜ

ଅସ୍ଥିର ହେଲାଣି ସଂସାର କଥା ଲୋ

   କେହିବି ବୁଝୁନି ହୋଇ ସଜବାଜ ।

ଚାରିଆଡେ ଖାଲି ଦୁର୍ନୀତିର ଗନ୍ଧ

   କହିଲେ ବାସନ୍ଦ କରିବେ ମୋତେ

ଗାଆଁ ଗହଳରୁ ସଚିବାଳୟ ଯାଏ

   ସମସ୍ତେ ଖୋଜନ୍ତି ମିଳିବ କେତେ ।

ପିସିରେ ଚାଲୁଛି ରାଜ୍ଯରେ ଶାସନ

  କରିଲେ କି ହେବ ମାନ ଅଭିମାନ

ଯେତେ କହିଲେ ବି ଶୁଣିବେନି କେହି

    ଉପରି ତାଙ୍କର ଅଟେ ଭଗବାନ ।

ସବୁକ୍ଷେତ୍ରେ ଚାଲେ ପିସି କାରବାର

     ନେତାଏ କୁହନ୍ତି ରାଜ୍ଯ ସୁନ୍ଦର

କାମଟିଏ ପାଇଁ ଦୌଡି ଦୌଡି ମରେ

    ପିସି ନ ଦେଲେ ପାଏନି ଚେୟାର ।

ଦେଇଥିଲେ ପିସି ପାଏ ନମସ୍କାର

  କହିବେ ପ୍ରଥମେ ଚା ଟିକେ ପିଅ

କରିଦେବି କାମ ରହିବନି ବାକି

 ପିସିରେ ମନକୁ କିଣି ନେଇଯାଅ ।

ଗରିବ ଗୁରୁବା କାନ୍ଦି କାନ୍ଦି ମରେ

   ଭାଗ୍ଯକୁ ଆଦରି ନେହୁରା ହୁଏ

ମନର ବେଦନା ବୁଝିବେନି କେହି

  ନ ପାଇଲେ ସେ ପିସି ଟଙ୍କାଟିଏ ।

ନେତାଙ୍କୁ ଦେଉଛି ପିସି ବାରମାସ

   ସେଥିପାଇଁ ଡାକେ ପାଖକୁ ଆସ ।

କାମ ନହେଲେବି କରିଦେବି ବିଲ

  ମୋ ଠାରେ ଅଛି ସେଭଳି ସାହସ ।

ଅଫିସର ଏଠି ପିସିରେ ପାଗଳ

  କାମ ପାଇଁ ନୁହେଁ ସେ ସଜବାଜ

ଏମିତିରେ ଏଠି ଚାଲିଛି ଶାସନ

   କହିବି କାହାକୁ ମାଡୁଛି ଲାଜ ।



Rate this content
Log in