Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Manaswani Sahoo

Others Children

4.3  

Manaswani Sahoo

Others Children

ପଦୁଁଅ ଫୁଲ

ପଦୁଁଅ ଫୁଲ

1 min
349


ପଦୁଁଅ ବଣରେ ଭଅଁର ଘର,

                              ଦୂର ରାଇଜରେ ରାଜ ନଅର।

ରାଜ ନଅରରେ ରାଜକୁମାରୀ,

                             ଦେଖିବାକୁ ସିଏ ଭାରି ସୁନ୍ଦରୀ।


ରୂପରେ ସୁନ୍ଦର କାମରେ ଖୁଣ,

                              ଗୁଣ ନଥିଲେ କି ହେବ ନିପୁଣ ।

ପଙ୍କରୁ ଜାତ ଯେ ପଦୁଁଅ ଫୁଲ,

                               ଜନ୍ମ ସ୍ଥାନ ନୁହଁ ଗୁଣରେ ଭଲ।


ପଦୁଁଅ ଫୁଲ ଯେ ସବୁରି ପ୍ରିୟ,

                         ଜାତୀୟ ଫୁଲ ସେ ଅଟଇ ଶ୍ରେୟ ।

ପଦୁଁଅ ଫୁଲର ରଙ୍ଗ ଲୋହିତ,

                          ମା ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଙ୍କ ଠାରେ ହୁଏ ପୂଜିତ 


Rate this content
Log in