ନୂଆଁ ବର୍ଷ
ନୂଆଁ ବର୍ଷ
1 min
177
ସିନ୍ଦୁରାର ପେଟଚିରି ଉଇଁ ଆସୁଥିବା କିଛି ଆଶା
ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚାରିପଟେ ପରିକ୍ରମଣ କରୁଥିବା
କିଛି ଧ୍ୟାନମଗ୍ନ ଆକାଂକ୍ଷା
ଆଉ
ନୀଳ ଗଗନରେ ଦୋଦୁଲ୍ୟମାନ କିଛି ଇପ୍ସିତ ମାନଙ୍କର
ନିର୍ଦ୍ଦେଶନା ର ସମଷ୍ଟି ରେ
ତାର ଆଗମନ ।
ନୂଆଁ ଏକ ଉଦ୍ଦୀପନାକୁ ଆଖି ସାମ୍ନାରେ ରଖି
କିଛି ନୂଆ କରିବାର ଜିଦ୍
ତାର ଜନ୍ମ ଜାତକ ।
ସତରେ
ସବୁ କିଛି କ'ଣ ସହଜରେ ଏମିତି ଶେଷ ହୋଇଯାଏ
କିଛି ତ ବାକି ରହେ
କିଛି ଲୁଚକିଳି ଖେଳି
ଆଖି ଆଢୁଆଳରେ
ଏମିତି ରହି ଯାଉଥାଏ
କାହାର ଅପେକ୍ଷାର ମୂକ ସାକ୍ଷୀ ହୋଇ ।