Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Maheswar sahoo

Others

3  

Maheswar sahoo

Others

ନିଜର ଲୋକକୁ ଚିହ୍ନ

ନିଜର ଲୋକକୁ ଚିହ୍ନ

1 min
160


ପୁଅ ଜନ୍ମ କରି, ଚିହ୍ନିବ ପୁଅକୁ,

ବିବାହ ସରିଲା ପରେ ।

ବାପା ମାଆ ସେବା, କରିବ କି ନାହିଁ,

ଚାଲିବ କି ପତ୍ନୀ ଡରେ ।।


ଝିଅକୁ ଚିହ୍ନିବ, ଯୌବନ ଆସିଲେ,

କରିବ କି ସାତ ପର ।

ପ୍ରେମ ଲାଳସାରେ, ପ୍ରେମିକ ସାଥିରେ,

କରିବକି ଯାଇ ଘର ।।


ପତିକୁ ଚିହ୍ନିବ, ପତ୍ନୀ ବେମାରରେ,

କେମିତି କରିବ ସେବା ।

ବେମାରିଆ ଦେଖି, କରିବକି ପର,

ପାଇଲେ ସୁନ୍ଦରୀ ହାୱା ।।


ନିଜ ଗରିବିରେ, ଚିହ୍ନିବ ପତ୍ନୀକୁ,

କେମିତି ରଖିବ ମାନ ।

ଧିକ୍କାର ନ କରି, ସାଥି ହୋଇ ଯଦି,

ରଖିବ ପତି ସମ୍ମାନ ।।


ସାଙ୍ଗକୁ ଚିହ୍ନିବ, ବିପଦ ସମୟେ,

ହୋଇ ଥାଏ ଯଦି ସାହା ।

ବିପଦ ଆସିଲେ, ସ୍ୱାର୍ଥପର ସାଙ୍ଗ,

ବଦଳାୟେ ନିଜ କାୟା ।।


ଭାଇକୁ ଚିହ୍ନିବ, ଲଢେଇ ସମୟେ,

ଶତ୍ରୁର ନିପାତ କରି ।

ଧରି ଥାଏ ବାଡ଼ି, ଏକ ମନ ହୋଇ,

ଶତ୍ରୁ ଯାଏ ଭୟେ ଡରି ।।


ଭଗ୍ନୀକୁ ଚିହ୍ନିବ, ଭାଗ ବଣ୍ଟନରେ,

ଭାଇଠୁଁ ନେବକି ଭାଗ ।

ପିତୃ ସମ୍ପତ୍ତିରେ, ଭାଗ ନେଇ ଭଗ୍ନୀ,

କରିବକି ସ୍ୱାର୍ଥ ଯୋଗ ।।


ନିଜ ସନ୍ତାନକୁ, ଚିହ୍ନିବ ବୃଦ୍ଧରେ,

ସେବା କର୍ମ କରୁଥିଲେ ।

ତେବେସିନା ତୁମେ, ନିଜର ଲୋକଙ୍କୁ,

ରଖିବ ହୃଦୟ ଠାରେ ।।



Rate this content
Log in