Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sagarika Mohanty

Others

2  

Sagarika Mohanty

Others

ମୁଁ

ମୁଁ

1 min
108




ମୁଁ ,,,,,ଶୁଭ୍ରତାରା ପରି ,

ଅବତରିତ ହୁଏ ,

କଳଙ୍କିନି ଚନ୍ଦ୍ରମା ସାଥେ ,

କେତେ ରାଗ ଅନୁରାଗ ନେଇ ,

ସ୍ୱପ୍ନରେ ବିଭୋର ହେଇ ,

ସାଉଁଟିବି ସରାଗ ବୋଲି।


ବାଟ ସାରା ମାଳମାଳ କଥାକୁହା ଶାମୁକା ,

ରାଜାରାଣୀ କାହାଣୀର ସମ୍ମୋହନ ,

ଭାବବିହ୍ଵଳ ମୁଁ ,

ତଥାପି ସନ୍ତୁଳିତ ମୋ ବେଗ ।


ମୁଁ ,,,,,,,, ଜୀବନର ଗୁଣୁଗୁଣୁ ବଇଁଶୀ ସୁରରେ ,

ହଜିଯାଏ ନିଜେ ନିଜ ଅମଡା ବାଟରେ ।

ସବୁ ଠିକ ଥାଏ ,

ଅକସ୍ମାତ ପାଦ ରଖେ , ଅଦିନିଆ ଶ୍ରାବଣର

ଟୁପଟାପ ଶୁଭୁଥିବା ଅଷ୍ଟମ ସୁରରେ ।

ଓଦାଳିଆ ଚଲାପଥେ , କଦମ୍ବର ଅଭିପ୍ରାୟେ ,

ଖସି ଯାଏ ପାଦ କେତେ ମନ୍ଥର ଗତିରେ ।


ମୁଁ,,,,,, ପ୍ରବଂଚନାର ଶବଟିକୁ କାନ୍ଧରେ ବୋହି ,

ଖୁବ ସନ୍ତର୍ପଣରେ ,ସଜାଡି ନିଏ ରକ୍ତ ଚନ୍ଦନ ବୋଳା ମୋ ଚିରା ପଣତକୁ |

ବାହୁ ପ୍ରସାରେ , ପୁଣି ଥରେ , , ଲାଞ୍ଚନାର ନାଗଫାଶ ଭିତରୁ ।



Rate this content
Log in