Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUDARSHAN GILI

Others

3  

SUDARSHAN GILI

Others

ମୁଁ ଏକା

ମୁଁ ଏକା

1 min
11.6K


         

    


ମୁଁ ଆଜି 

ମୋ ରାସ୍ତାରେ ଏକା l

ଆହାଃ ବୋଲି ପଦେ କହିବାକୁ 

କେହି ମଧ୍ୟ ନାହାଁନ୍ତି l


ମୁଁ ଏକା 

ଆଉ ନିରୋଳା ଶୂନଶାନ ରାସ୍ତା 

ଏହି ରାସ୍ତାରେ ମୁଁ କେତେ ବାଟ ଯିବି 

ତାହା ମଧ୍ୟ ଜାଣେନା !

ମନରେ ଥାଏ ଭୟ ଆଉ ଦ୍ଵନ୍ଦ୍ୱ l


ମୁଁ ଯୋଉ 

ରାସ୍ତାରେ ପାଦ ଥୋଇଛି 

ସେହି ରାସ୍ତାରେ କଣ୍ଟାର ସୁଅ ଛୁଟିଛି 

ତାର ବନ୍ଧ ନାହିଁ କି 

ମୁଁ ଆୟତ କରିବାକୁ ସକ୍ଷମ ନୁହେଁ l


ମୁଁ ବାଛି ଥିବା ରାସ୍ତା 

ମତେ ପ୍ରତି ଉତ୍ତର ଦଉଛି l

ଆଉ କହୁଛି ଫେରିଯା 

ତୁ ଏ ରାସ୍ତାରେ ଏକା ଚାଲି ପାରିବୁନି !

ଯଦି ଯାଉଛୁ 

ତାହାଲେ ଅହଂକାରି ମଣିଷ ମାନେ 

ତୋ ରକ୍ତ, ମାଂସକୁ 

ପୁଳା ପୁଳା କରି ଝୁଣି ନେବେ l


ତୁ ଏ ରାସ୍ତାରେ ଯିବୁ ସତ 

ପ୍ରତିଟି ପାଦରେ ଥିବ ବିପଦ l

ହାତେ ମାପିବୁ 

ଆଉ ଚାଖେ ଚାଲିବୁ l

ଏକା ଆସିଛୁ ବୋଲି 

କେବେ ମାନେ ନକରିବୁ l


ମୁଁ ଯୋଉ 

ରାସ୍ତାକୁ ବାଛିଚି 

ସେହି ରାସ୍ତା ରେ ମୁଁ 

ସଫଳ ପାଇବି କି 

ବିଫଳ ପାଇବି 

ତାହା ମୁଁ ଜାଣେନା !

କିନ୍ତୁ ମୋ ମନ 

ସେହି ରାସ୍ତାକୁ ମୋହିତ କରି ନଉଛି l


ମୁଁ ସେହି ରାସ୍ତାକୁ ଯିବା ପାଇଁ 

ଅନେକ ମହାନ ବ୍ୟକ୍ତିଙ୍କର 

ହାତ ମୋ ପଛରେ ରହିଛି l

ମୁଁ ସେହି ରାସ୍ତାରେ 

ପାଦ ଥୋଇ ମଝିରେ ଛିଡା ହୋଇଛି l

ଆଜି କିନ୍ତୁ ସେ ମହାନ ବ୍ୟକ୍ତି 

ମୋ ହାତ ଛାଡି ଦେଇଛନ୍ତି l


ମୁଁ ଆଜି 

ସେହି ରାସ୍ତାରେ 

ଏକା ଚାଲିବାକୁ 

ପ୍ରୟାସ କରୁଛି l


ରାସ୍ତା ବେଳେ ବେଳେ 

ମତେ କହୁଛି 

ତୁ ଟା ବୋକା !

ହୁଏତ ତୋ ସାଥିରେ 

କେହି ନଥାଇ ପାରନ୍ତି l

ତୁ ସଫଳତାର 

ସ୍ୱାଦ ଚାଖିଲା ପଯ୍ୟନ୍ତ

ମୁଁ ତୋ ପଛରେ ରହିବି 

ଆଉ ଚେତା ବଣି ଦେଉଥିବି 

ତୁ ବାଟକୁ ଚାହିଁ ଆଗକୁ ଚାଲୁଥିବୁ l

 


Rate this content
Log in