Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lakshapati Podh

Others

4.0  

Lakshapati Podh

Others

ମୋ ଉଦାସୀ ବନ୍ଧୁ

ମୋ ଉଦାସୀ ବନ୍ଧୁ

1 min
191


ଜୀବନରେ ଲୋଡା ଏମିତି ବନ୍ଧୁଟେ,

ଯେ ବୁଝେ ମନର ବେଦନା ସବୁ କିଛି।

ବନ୍ଧୁ ହୋଇ ଯଦି ବିଶ୍ୱାସ ନ କଲେ ,

କେମିତି ପାରିବ ଚଳି।

ହେ ମୋର ବାନ୍ଧବୀ ତୁମର ବେଦନା,

କୁହ ମୋ ଆଗେ ସବୁ କିଛି।

ଲୁଚାଇକି ତୁମେ ଭୁଲ ଯେ କରୁଛ,

କହୁନାହଁ ମୋତେ କିଛି।

କାହିଁକି ତୁମେ ଯେ ଅଧିର ହେଉଛ,

ଦୁଃଖ ଯେ କରୁଅଛ ଏତେ।

କୁହ ବନ୍ଧୁ ତୁମେ ମନର ବେଦନା,

ଦୂରେଇ କି ପାରିବି ନାହିଁ ମୁଁ ସତେ।

ତୁମ ସାଥେ ବନ୍ଧୁ ମୁହିଁ ଥାଉ ଥାଉ ,

ଦୁଃଖ କରୁଅଛ କାହିଁ ଏତେ।



Rate this content
Log in