Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ମନସ୍ବିନୀ ସାହୁ

Others Children

4.5  

ମନସ୍ବିନୀ ସାହୁ

Others Children

ମାଣବସା

ମାଣବସା

1 min
345


ଘରେ ଘରେ ବସେ ମାଣ,

                            ମାର୍ଗଶୀର ମାସ ଆସିଲା ଜାଣ ।

ଓଡ଼ିଶାର ଗାଁ ସହର,

                          ଝୋଟି ଓ ଚିତାରେ ଦିଶେ ସୁନ୍ଦର।


ମା' ଲକ୍ଷ୍ମୀଙ୍କ ହୁଏ ପୂଜା,

                             ଗେଣ୍ଡୁ ଫୁଲରେ ଘର ହୁଏ ସଜା।

ମା' ଙ୍କ ପ୍ରିୟ ଗୁରୁବାର,

                       ଘରେ ପଡେ ଝୋଟି କେତେ ପ୍ରକାର।


ବଡିଭୋରୁ ମାଆ ଉଠେ,

                            ନିତ୍ଯକର୍ମ ସାରି ପୂଜାରେ ଜୁଟେ।

ଭୋଗ-ରାଗ କରେ ତିଆରି,

                              ଚକୁଳି ସହ ମଣ୍ଡା ଆଉ ଖିରୀ ।


ଗୋବରେ ଘରକୁ ଲିପି,

                               ଲକ୍ଷ୍ମୀ ପାଦ ଚିହ୍ନ ଦିଅନ୍ତି ଛାପି।

ଶୁକ୍ଳ ବସ୍ତ୍ର ପିନ୍ଧି କରି,

                            ସେ ବ୍ରତ କରନ୍ତି ସଧବା ନାରୀ।


Rate this content
Log in