Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukanti Hotta

Others

3  

Sukanti Hotta

Others

ମାଆ

ମାଆ

1 min
187


ଅନାବିଳ ସ୍ନେହ ମମତାର ଡୋରେ

ବାନ୍ଧିଛୁ ପରିବାରକୁ,

ଆକଟ ଛଳରେ ପ୍ରେମ ବାଣ୍ଟୁଥାଉ

ଭୂଲି ତୋ ନିଜ ଦୁଃଖକୁ......


ଇଟାପଥରର ଘରଟିକୁ ତୁ

ସ୍ୱର୍ଗ ବନେଇଥାଉ,

ଈଶ୍ୱର ସତ୍ୟ ଚିରନ୍ତନ ବୋଲି

ସଭିଙ୍କୁ ଶିକ୍ଷା ଦେଉ l


ମାଆ ନାମଟି ଅତି ଯେ ପବିତ୍ର

ଗଙ୍ଗା ଠାରୁ ବି ନିର୍ମଳ,

ପରିବାର ପାଇଁ ଚିର ଜାଗ୍ରତ ତୁ

ସୃଷ୍ଟିର ଅଟୁ ମୂଳ l


ତୋ ସ୍ନେହ କରୁଣା ଅମୃତର ଝର

ନିରନ୍ତର ବୋହୁଥାଏ,

ଯେତେ କଷ୍ଟ ହେଉ ତୋ କୋଳେ ଶୋଇଲେ

ମନ ଆନନ୍ଦିତ ହୁଏ l


କେତେ ବାରବ୍ରତ ଉପାସ ତୁ କରୁ

ସନ୍ତାନର ସୁଖ ପାଇଁ,

ତୋ ଆଶ୍ରିବାଦ ଯା ଭାଗ୍ୟେ ମିଳିଛି

ଦୁଃଖ ତା ଜୀବନେ ନାହିଁ........


ସୁକାନ୍ତି ହୋତା

ତାଳଚେର


Rate this content
Log in