Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Priyaranjan Biswal

Others

5.0  

Priyaranjan Biswal

Others

ଲଭ୍ Theory

ଲଭ୍ Theory

1 min
381


ବୈଜ୍ଞାନିକ କରି କରି Research

ପାଇଛନ୍ତି ଏବେ ଗୋଟେ ନୂଆ Result.


ପାଠ ପଢା ସହ ଏଠି ପ୍ରେମ ଜରୁରୀ

ଲେଖିନିଅ ଲେଖିନିଅ ନୂଆ Theory.


School, Collage ରେ ହେବ Love Class

 ପିଲାଙ୍କ Mind ହେବ ପୁରା Fresh.


Love ପାଇଁ ସର୍କାର ଆଣିବେ ନୂଆ Bill

 ଭାବ ଦିଆ ନିଆରେ ରହିବ ପୁଅ ଝିଅଙ୍କ Will.


Love ଯେବେ ହୋଇଯିବ College Syllabus

ପୁଅ ଝିଅ ସବୁ ହେବେ ପୁରା Relax.


ପ୍ରେମ ପାଠ ପଢିବେ ସଭିଏଁ ମନଦେଇ

କମିବ ଅପରାଧ ଯାହା ହେଉଛି ପ୍ରେମ ପାଇଁ।


Internet କରିବ ସବୁଠୁ ବଡ କାମ

ଯେବେ Net ରେ ଖୋଲା ହେବ Love.com


ପ୍ରେମ ଅଟେ ଏମିତିକା ଗୋଟେ Atom bomb

କ୍ଷଣକରେ ଦିଏ ସିଏ ମିଠା ବଦନାମ୍।



Rate this content
Log in