Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Saudamini Pattanaik

Others

3  

Saudamini Pattanaik

Others

କଳା ମୁରୁଜ

କଳା ମୁରୁଜ

1 min
227


କାଳିଆରେ ତତେ ମୁହିଁ ଭାରି ଭଲପାଏ

         ମୁହିଁ ଭାରି ଭଲପାଏ ।

ତୋ କଳା ରୂପକୁ ନିତି ମନ ଝୁରୁଥାଏ

         ନିତି ମନ ଝୁରୁଥାଏ ।


କାଳିଆରେ ତତେ ମୁହିଁ ଭାରି ଭଲପାଏ...


ଚଉରା ମୂଳରେ ଯାଇ ମୁହିଁ ମୁରୁଜ ପକାଏ

         ମୁହିଁ ମୁରୁଜ ପକାଏ ।

କଳା ମୁରୁଜରେ ତୋର ଦେହକୁ ସଜାଏ

         ତୋର ଦେହକୁ ସଜାଏ ।


କାଳିଆରେ ତତେ ମୁହିଁ ଭାରି ଭଲପାଏ...


ରଙ୍ଗ ଅଧରରେ ତୋର ନାଲି ରଙ୍ଗ ଦିଏ

         ମୁହିଁ ନାଲି ରଙ୍ଗ ଦିଏ ।

ଭାଇ ଭଉଣୀଙ୍କୁ ମୁଁ ତୋର ପାଶେ ରଖିଥାଏ

         ମୁଁ ତୋର ପାଶେ ରଖିଥାଏ ।


କାଳିଆରେ ତତେ ମୁହିଁ ଭାରି ଭଲପାଏ...


ତୁଳସୀ ମଥାରେ ଦେଇ ତୋତେ ସଜ କରୁଥାଏ

         ତୋତେ ସଜ କରୁଥାଏ ।

ଫୁଲ ଚନ୍ଦନରେ ତୋତେ ପୂଜା କରୁଥାଏ

         ତୋତେ ପୂଜା କରୁଥାଏ ।


କାଳିଆରେ ତତେ ମୁହିଁ ଭାରି ଭଲପାଏ...



Rate this content
Log in