Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kadambari Mohakhud

Others

4.3  

Kadambari Mohakhud

Others

କବିର ଲେଖନୀ

କବିର ଲେଖନୀ

1 min
260



କବି ତୁମ ଲେଖନୀ ରେ

 ଲେଖେ ପ୍ରକୃତିର ଲୀଳା,

ସେହି ଲେଖନୀ ମୁନରେ ଲେଖେ

ଯେତେ ଦୁର୍ନୀତିର ମାଳା ।।


ଅତୀତରୁ କିଛି କିଛି

ବାସ୍ତବରୁ କିଛି ,

ଶିଶୁ ପାଇଁ ମାତୃ ଶବ୍ଦ

ଲେଖେ ପିତୃ ପାଇଁ କିଛି ।।


କବି ତୁମ କବିତାରେ

ଇତିହାସ ବାର୍ତ୍ତା,

କେବେ ପୁଣି ଲେଖିଦିଅ

ତୁମ ମନ ଭାଷା ।।


କେବେ ଲେଖ ବାସ୍ତବତା

ନେତାଙ୍କର ଗାଥା ,

କେବେ ପୁଣି ଲେଖି ବସ

ସଚେତନ ବାର୍ତ୍ତା ।।


କବି ତୁମ କବିତାରେ

ବର୍ଣ୍ଣିତ ବନ୍ଧୁତା ,

କେବେ ପୁଣି ବର୍ଣ୍ଣନାରେ

ପ୍ରେମର ୟେ ଧୋକା ।।

କବି ତୁମେ ଚିତ୍ରକାର

ତୁମ କଲମ ଯେ ତୁଳି ,

କବି ତୁମ ମହାନତା

ସୁବର୍ଣ୍ଣନେ, 

 ଲେଖନୀ ର କାଳି ।।

           କବି ତୁମେ ଚିତ୍ରକାର

         ସୁବର୍ଣ୍ଣେ ଲେଖନୀ ର କାଳି ,

                ଲେଖନୀ ର କାଳି ।।



Rate this content
Log in