Prafulla Chandra Mishra

Others

3  

Prafulla Chandra Mishra

Others

କ'ଣ ସମୟ ଏମିତି ବଦଳେ

କ'ଣ ସମୟ ଏମିତି ବଦଳେ

1 min
4.7K



କବିଶ୍ରୀ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ଚନ୍ଦ୍ର ମିଶ୍ର , ମଙ୍ଗଳାଯୋଡି , ଖୋର୍ଦ୍ଧା

---------- -------------------- ----------

• ଭଲପାଇବା ଶିଖାଇ ଦେଇଅଛ ତୁମେ

• ଏ ଜୀବନ ମଧ୍ୟାହ୍ନ ରେ ତୁମ ଆଗମନ

• ଫୁଲ ରୁ ଝରିଲା ମହୁ ତହୁଁ କ୍ରମେ କ୍ରମେ

• ନିଗୁଢ ହୋଇଲା ସଖୀ ତୁମ ମୋର ପ୍ରେମ ।।

• ସୁଧାଂଶୁ ଜୋଛନା ମଖା ମଖମଲ୍ଲୀ କାନ୍ତି

• କଅଁଳ ବୟଷୀ ଚାଲି ଅବା ରାଜହଂସୀ

• ଉଦିତ ଅରୁଣ ଓଷ୍ଠେ ମୁକ୍ତା ଦନ୍ତପଂକ୍ତି

• ବିଧୁମୁଖୀ ପ୍ରୀୟବତୀ ଆଗୋ ମଦାଳସୀ ।।

• ଦେଖିଦେଲେ ମନେ ଆସେ ସିହରଣ ଆସେ

• ନ ଦେଖିଲେ ଆଖି ପଲକ ନପଡେ ସଖୀ

• ସେ ଚାନ୍ଦିନୀ ହସ ଲପନା ସୁନ୍ଦର ଦିଶେ

• ବାନ୍ଧି ଦେଇ ଥିଲ ଅମାନିଆଁ ପ୍ରାଣ ପକ୍ଷୀ ।।

• ଜୀବନର ତୁମେ ପ୍ରଥମ ପ୍ରେମର ସାଥି

• ପ୍ରଥମ ସଜ କୁସୁମ ସଉରଭ ମହୁ

• ପ୍ରଥମ ଚୁମ୍ବନ ଶବଦେ ମୋହିତ ବିଥି

• ଝରିଯାଇଥିଲା ସରମର ଝାଳ ଦେହୁ ।।

• ସେଦିନର ସେଇ ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତି ର ବେଳ

• ବିତିଯାଇଅଛି ମନରେ ଆଙ୍କିଛି ରେଖା

• ତୁମେ ଥିଲ ଗୋଟେ ଛଳଛଳ ନଈ ଧାର

• ସୁଷ୍କ ମରୁ ପ୍ରାନ୍ତେ ଅଦିନେ ଦେଇକି ଦେଖା ।।

• ମତୁଆଲା ମନ ଫିକା ପଡ଼ିଲାଣି ଆସି

• ତଥାପି ସାଉଁଟା ସ୍ମୃତି ହୃଦୟ ପଟଳେ

• ଯାଗି ଉଠେ କେବେ, ଭାବେ ମୁଁ ଏକାନ୍ତେ ବସି

• ଶୈଶବୁ,ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ ବେଳ (କ'ଣ) ଏମିତି ବଦଳେ ??



Rate this content
Log in