Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUDARSHAN GILI

Others

5.0  

SUDARSHAN GILI

Others

ଜନ୍ମାଷ୍ଟମୀ

ଜନ୍ମାଷ୍ଟମୀ

1 min
466


କାହିଁ କେତେ ବେଳୁ 

ଝିପି ଝିପି ବର୍ଷା 

ଧରା ପୃଷ୍ଠରେ ଲାଗି ରହିଛି l

ଏହା କୃଷ୍ଣଙ୍କର 

ଜନ୍ମ ଦିବସ ପାଳୁଛି 

ନା ଲୋକଙ୍କର ଶ୍ରୁତିକୁ 

ଚେତା ବାଣୀ ଦଉଛି l


ଦେବକୀର ଅଷ୍ଟମ ଗର୍ଭରୁ ଜାତ ତୁ 

ବନ୍ଦୀ ଶାଳାରେ ହୋଇଲୁ ତୁ ଜନ୍ମ 

ବ୍ରହ୍ମା, ବିଷ୍ଣୁ, ମହାଦେବ 

ଆସିଥିଲେ ତୋ ଦର୍ଶନ ଲାଗି l

ଦେବକୀ ଠାରୁ ହୋଇଲୁ ତୁ ଜନ୍ମ 

ଯଶୋଦା କଲା ତୋର ଲାଳନ ପାଳନ l

ବନ୍ଦୀ ଶାଳାରେ ହୋଇଲୁ ତୁ ଜନ୍ମ 

ତ୍ରିଭିଧ ମହା ପ୍ରଭୁ ପୁଷ୍ପ, ଚନ୍ଦନ, ଚୁଆରେ 

ବନ୍ଦୀ ଶାଳା କଲେ ସୁଗନ୍ଧି ତ l


ସତ ଭାଇର ମୃତ୍ୟୁ 

ବ୍ୟଥାରେ ଯାଇନାହିଁ 

କୃଷ୍ଣ ନେଇଛି ପ୍ରତିଶୋଧ 

ମାମୁଁ କଂସକୁ ମାରିବା ପାଇଁ

ଧରିଛି ଅସ୍ତ୍ର ଆଉ ଶସ୍ତ୍ର l


କୃଷ୍ଣ ଭାରି ନଟ ଖଟିଆ 

ଯମୁନା କୂଳରେ କଦମ ମୂଳରେ 

ମୟୁର ଚୁଳିଆ ମନ ହର ପୁରୁଷ 

ବଂଶୀ ନାଦରେ ରାଧାକୁ 

କରିଛି ବିମୋହିତ l


ବଂଶୀର ନାଦରେ 

ଶହ ଶହ ଗୋପୀ 

ହୁଅନ୍ତି ବୀଚଳିତ 

କୃଷ୍ଣକୁ ନିଜର କରିବା ପାଇଁ l

କୃଷ୍ଣ ଅବା ରାଧାରାଣୀର 

ମନକୁ ନବାକୁ ଚାହୁଁଛି କିଣି? 

ଏହା ଥିଲା କୃଷ୍ଣଙ୍କ କାହାଣୀ 



Rate this content
Log in