ମହାଗାଲୁଆ ସନୁ

Others

2.5  

ମହାଗାଲୁଆ ସନୁ

Others

ଜୀବନ ରଙ୍ଗମଞ୍ଚ

ଜୀବନ ରଙ୍ଗମଞ୍ଚ

1 min
301


 ପୃଥିବୀ ରଙ୍ଗ ମଞ୍ଚରେ ଆମେ ସବୁ କଳାକାର

   ଅଭିନୟ କରିବା ପାଇଁ 

   କିଛି ଶିଖେଇବା ପାଇଁ 

    କିଛି ବୁଝିବା ପାଇଁ 

 ସବୁ କିଛି ନୀତି ନିର୍ଦ୍ଧାରିତ କାହାଣୀ 


ସଂଳାପ ଲେଖିଛନ୍ତି ଜୀବନ ଧାରଣାର 

      ଅଭିନୟ କରିବା ପାଇଁ 

   କିଛି ଶିଖେଇବା ପାଇଁ 

    କିଛି ବୁଝିବା ପାଇଁ 

କରିଯିବା ନାଟକ ର ଏ ଭାଗ 


ଦଣ୍ଡ ଧରି ନିର୍ଦେଶକ ଦିଅନ୍ତି ଅଭିନୟ ବାଣୀ

    ଅଭିନୟ କରିବା ପାଇଁ 

   କିଛି ଶିଖେଇବା ପାଇଁ 

    କିଛି ବୁଝିବା ପାଇଁ 

ଚିତ୍ରନାଟ୍ୟ କୁ ଆଉ ଏକ ଭାଗ କୁ ନେଇଯିବାକୁ 


 ସମାଜ ସାଜେ ଏଠି ଦର୍ଶକ ନାଟକ ଦେଖିବାକୁ 

  ଅଭିନୟ କରିବା ପାଇଁ 

   କିଛି ଶିଖେଇବା ପାଇଁ 

    କିଛି ବୁଝିବା ପାଇଁ 

ସବୁ ପରେ ତାଳି କି ଗାଳି ଦେଇ ଆସିବାକୁ ।। 


Rate this content
Log in