Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sanuja Meghamala

Children Stories

3  

Sanuja Meghamala

Children Stories

ଜହ୍ନ ମାମୁଁ

ଜହ୍ନ ମାମୁଁ

1 min
11.7K


ଦେଖ ଜହ୍ନ ମାମୁଁ ସରଗ ଶଶି

ମୋ କୁନା କେମିତି ବସିଚି ରୁଷି ।


ସବୁ ମାମୁଁ ମାନେ ଆସନ୍ତି ବୁଲି

ଜହ୍ନ ମାମୁଁ ଦୂରୁ ହସନ୍ତି ଖାଲି ।


ଡାକି ଡାକି ତୁମେ ଆସିଲ ନାହିଁ

ଦେବ ତୁମ ସାଥେ କଟି ପକେଇ ।


 ବୁଝେଇ  ତାକୁ ଯେ କହୁଚି ମୁହିଁ

ସୁନା ପିଲା  ମାନେ ରୁସନ୍ତି ନାହିଁ।


ଖାଇ ଦେଇ ଏବେ ଖିରି ଖେଚୁଡ଼ି

ରକେଟରେ ବସି ଯିବ ସେ ଉଡି ।


ବୁଲି ଆସିବ ସେ ତୁମ ରାଇଜ

କରିବ ସେଠାରେ ବଡ଼ ମଉଜ ।


ତୁମ ରାଇଜଟା ଦେବ ବୁଲେଇ

ଘୁରୁଚି ପୃଥିବୀ ଦେଖିବ ସେଇ ।


ଦୂରରୁ ପୃଥିବୀ କେମିତି ଦିଶେ

ବୁଝେଇ କହିବ ତାକୁ ହରଷେ ।


ସେଠି ଦିନରାତି ହୁଏ କି ନାହିଁ

ତାରା ମାନେ ସବୁ ରୁହନ୍ତି କାହିଁ ।


ଜଙ୍ଗଲ ଝରଣା ଅଛି କି ସେଠି

ମେଘ ଆସିଗଲେ ଲୁଚ କେଉଁଠି?। 


ସପ୍ତର୍ଷୀ ମଣ୍ଡଳ ଚିହ୍ନାଇ ଦେବ

 ଗ୍ରହ ଉପଗ୍ରହ କଥା କହିବ ।


ବୁଝେଇବ ତାକୁ ଦୁନିଆଁ ରୀତି

 ଭଲ ମଣିଷ ଟେ ହେବ ଯେମିତି ।



Rate this content
Log in