Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ashrit Mohapatra

Others

4.9  

Ashrit Mohapatra

Others

ଇଂରାଜୀ କଲମ

ଇଂରାଜୀ କଲମ

1 min
299



ଦିଶୁନାହିଁ ଆଉ ଜନ ମାନସରେ

ଓଡ଼ିଆର ରଙ୍ଗ ଢଙ୍ଗ ।

ଇଂରାଜୀ କୁହାଳି ଖଣ୍ଡି ଖଣ୍ଡି ମାରି

କରନ୍ତି ନିୟମ ଭଙ୍ଗ ॥


ନ ପଛେ ଆସଇ ଖାଣ୍ଟି ଇଙ୍ଗିରାଜୀ

ନ ଆସେ ଖାଣ୍ଟି ଓଡ଼ିଆ ।

ସମ୍ମାନ କୁ ନିଜ ମୁଣ୍ଡରେ ବୋଝେଇ

ଯୋଡନ୍ତି ଭାରି ବଢିଆ ॥


କେଉଁଠି ଲୁଚିଲେ ସରକାର ଆମ

କାହିଁ ଗଲା ମାତୃଭାଷା ।

ନିର୍ଲଜ, ଅଜ୍ଞାନୀ ମଣିଷଙ୍କ ଏଠି

କି ବଢେ ମୁର୍ଖତା ବସା ॥


ଥିଲେ ଯେବେ ବନ୍ଦୀ- କାରାଗାରେ ଛନ୍ଦି

ଏଇ, ଇଂରାଜୀ କଲମ ପାଇଁ ।

ଓଡ଼ିଆ ଲେଖନୀ ମୁକ୍ତ କଲା କାନି

ତାକୁ ଭୁଲିଗଲେ କାହିଁ ॥


ରହୁନି ମର୍ଯ୍ୟାଦା ଓଡ଼ିଆ ଭାଷାର

ଇଂରାଜୀ ବନାନ ବୋଳି ।

ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ ପଢ଼ି ଯୌବନବୋଧରେ

ରଚନ୍ତି ଓଡିଆ ଗାଳି ॥


ଇଂରାଜୀ କଲମ ନ ମାରି ମଲମ

ବଢ଼ାଏ ଅଶ୍ଳୀଳ କ୍ଷତ ।

ଖାଦ୍ୟ ରୁଚି ସଙ୍ଗେ ପୋଷାକ ଚିତ୍ରରେ

କରେ ମନୁଷ୍ୟକୁ ହତ ॥


ଛାଡ଼ିଦିଅ ବନ୍ଧୁ ଇଂରାଜୀ ଲାଳସା

ଧର ଏ ଓଡିଆ ଗାଥା ।

ଉଜ୍ଜିବୀତ ହେବ ତୁମ୍ଭରି ଜୀବନ

ଉଚ୍ଚରେ ରହିବ ମଥା ॥



Rate this content
Log in