ଈଶ୍ବରଙ୍କ ମହିମା
ଈଶ୍ବରଙ୍କ ମହିମା
1 min
283
ସ୍ଠଷ୍ଟି ଆରମ୍ଭ କରିଛ ତମେ
କି ଅପାର ଲିଳା ତମର
ତୁମରି କରୁଣା ଢାଳିଥାଅ ସଦା
ଏ ଧରା ପ୍ଠଷ୍ଟରେ
ସମସ୍ତଙ୍କୁ ମାର୍ଗ ଦର୍ଶାଅ ତମେ
ତୁମରି ଲୀଳାରେ ରହିଛି ଏ ଧରା ପ୍ଠଷ୍ଠ
ଭକ୍ତିର କରୁଣା ସାଉଁଟି ଆଣି
ଜଗତ କଲ୍ୟାଣେ କଲ
ସବୁ ଦୁଃଖକୁ ହରେଇ ଦେଇ
ଖୁସିର ଛାୟା ଖେଳେଇ ଦିଅ ତୁମରି କରୁଣା ବଳେ