ଗୁରୁ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର
ଗୁରୁ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର
ତୁମେ ବନ୍ଦନୀୟ
ତୁମେ ପୂଜନୀୟ
ଗୁରୁ ତୁମେ ଗରୀୟାନ
ଅନ୍ଧକାରେ ଶିଖା ଆଲୋକର
ଗୁରୁ ତୁମେ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର।
ଗୁରୁ ତୁମେ ବ୍ରହ୍ମା
ଗୁରୁ ତୁମେ ବିଷ୍ଣୁ
ଗୁରୁ ତୁମେ ମହେଶ୍ବର
ତୁମେ ହିଁ ତ ପୂଜ୍ୟ ସଂସାରର
ଗୁରୁ ତୁମେ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର ।
ଗୁରୁ ତୁମେ ସତ୍ୟ
ଗୁରୁ ତୁମେ ଶିବ
ଗୁରୁ ତୁମେ ହିଁ ସୁନ୍ଦର
ତୁମେ ହିଁ ତ ଧାର ବିଶ୍ବାସର
ଗୁରୁ ତୁମେ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର ।
ଗୁରୁ ତୁମେ ଆଶା
ଗୁରୁ ହିଁ ଭରସା
ଗୁରୁ ଶିଖାଇଛ ଭାଷା
ତୁମେ ସମାଧାନ ସମସ୍ଯାର
ଗୁରୁ ତୁମେ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର ।
ଗୁରୁ ମୁକ୍ତିପଥ
ଗୁରୁ ଭାଗବତ
ଗୁରୁ ଚରଣରେ ମାଥ
ପଥ ପ୍ରଦର୍ଶକ ଜୀବନର
ଗୁରୁ ତୁମେ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର ।
ଗୁରୁ ପ୍ରତିଷ୍ଠାତା
ଗୁରୁ ପ୍ରାଣଦାତା
ଗୁରୁ ତୁମେ ବିଦ୍ୟାଦାତା
ତୁମେ ହିଁ ଶିଖାଅ ସଦାଚାର
ଗୁରୁ ତୁମେ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର ।
ଗୁରୁ ତୁମେ କର୍ମ
ଗୁରୁ ତୁମେ ଧର୍ମ
ଗୁରୁ ତୁମେ ପ୍ରଭୁନାମ
ତୁମେ ହିଁ ତ ମର୍ମ ସଂସାରର
ଗୁରୁ ତୁମେ ହିଁ ସାକ୍ଷାତ ଈଶ୍ବର ।