Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dharmapada Mohapatra

Others

2  

Dharmapada Mohapatra

Others

ଗୁରୁ ବନ୍ଦନା

ଗୁରୁ ବନ୍ଦନା

1 min
185


ଗୁରୁ ତ ବ୍ରହ୍ମା ଗୁରୁ ବି ବିଷ୍ନୁ

     ଗୁରୁ ପରା ମହେଶ୍ବର 

ଶିକ୍ଷା ଦାନ ଦେଇ ଗଢ଼ନ୍ତି ଆମକୁ

   ପାଉ ପଥ ଆଲୋକର । 

ସେପ୍ଟେମ୍ବର ପାଞ୍ଚ ତାରିଖ ଦିନ 

    ଜନମି ଥିଲେ ଡଃ ସର୍ବପଲ୍ଲି ରାଧାକ୍ରିଷ୍ଣନ

ତାଙ୍କର ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ ଥିଲା ମହାନ

     ଗୁରୁ ଦିବସ ଭାବେ ମାନୁ ସେଦିନ ।।

କା' ଠୁ ଶିକ୍ଷା ପାଇଁ ତ ହୋଇଛେ ଠିଆ 

     ପ୍ରଥମ ଗୁରୁ ନିଜ ବାପା ମା ।

ମନେ ରଖି ତାଙ୍କ ଶିକ୍ଷା ର ଗୁଣ 

     ନ ଭୂଲି ତାଙ୍କୁ ଦିଅ ସମ୍ମାନ ।।

ପାଖେ ପାଖେ ଅଛି ଗୁରୁ ଙ୍କ ଆଦର୍ଶ 

      ଲେଖାରେ ଅବର୍ଣ୍ଣନୀୟ ।

ଗୁରୁଜୀ ଗୁରୁମା ଗଢି ତୋଳିଛନ୍ତି 

      ଆମର ସେ ମାନନୀୟ ।।

ଗୁରୁ ଙ୍କ ର ସ୍ନେହର ଆକଟ 

      ବିତି ଯାଉ ଥିଲା ଆମ ଦିନ ।

ଗୁରୁ ଙ୍କ ଶିକ୍ଷାରେ ସହଜ ଲାଗଇ      

      ପଢୁ ଥିଲୁ ପାଠ ଦେଇ ମନ ।।

ପବିତ୍ର ସମ୍ପର୍କ ଗୁରୁ ଓ ଶିଷ୍ୟର 

        କେଉଁ ଯୁଗରୁ ତ ଅଛି ।

ଶିକ୍ଷା ପାଇଁ ଗୁରୁ ପରମବ୍ରହ୍ମ  ସାଜନ୍ତି 

     ଅଜ୍ଞାନ ଅନ୍ଧାର ପୋଛି ।।

ଦେଇ ପାରିବାନି ଗୁରୁ ଙ୍କ ଦକ୍ଷିଣା

     ଆଜୀବନ ଆମେ ରୁଣୀ 

ସାର୍ଥକ ହୋଇବ ଅନୁ ସରିଗଲେ 

      ଏକଲବ୍ୟ ଓ ଆରୁଣୀ ।।

     



Rate this content
Log in