Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niladri Bihari Mahapatra

Others

4  

Niladri Bihari Mahapatra

Others

ଗ୍ରୀଷ୍ମ

ଗ୍ରୀଷ୍ମ

1 min
9



 ସମୟ ବିଷମ      ପ୍ରବଳ ଗ୍ରୀଷମ     

       ଘୋର ନିଦାଘ ସମୟ         

 ତପତ କାଳକୁ      ସରବତ ଏକା            

     ବାତକୁ ଲୋଡ଼ଇ ହୃଦୟ   ।

    

 ହଳଦୀ କର୍ପୂର         ସୁବାସ ଚନ୍ଦନ   

        ସଙ୍ଗେ ଶୀତଳ ପବନ   

 କାଞ୍ଜିପାଣି ଆଉ      ଟଙ୍କ ତୋରାଣିରେ

      ତୋଷି ହେଉଥାଏ ମନ ।


 ଘୋଳଦହି ମିଶି       ପଖାଳ ସାଙ୍ଗକୁ

       ବାଡି ଲେଉଟିଆ ଭଜା 

 ଲୁଣ ଲଙ୍କା ସହ      ପାଣି କାକୁଡିକୁ

       ବାଇଗଣ ପୋଡ଼ା ମଜା ।


 ମାଣ୍ଡିଆ ଜାଉର       କରାମତି ପରା 

      ସଂଜୀବନୀ ପରି ଲାଗେ 

 ଖଇଙ୍ଗା ତାମ୍ପଡା    ମରୁଆ ଶାବଳା

       ଶୁଖୁଆ ଭଜାକୁ ମାଗେ ।


 ଲାଉ ପାଣିତରୁ     ଡ଼ାଲି ହୋଇଥିବ

       ଲଙ୍କା ଓ ପିଆଜ ଛୁଙ୍କ

 ଆଚାର ପାମ୍ପଡ    ଡ଼ାଲି ଭାତ ସଙ୍ଗେ 

       ମନ ହେଉଥାଏ ରଙ୍କ  ।                    

                                    

 ନିଦାଘ ସମୟ       ବଡ ଦାରୁଣଟି 

        ସଂଗ ସୁଖ ବଡ ବିଷ

 ଏକାଳେ ଘରଣୀ    ଦେଲେ ଥଣ୍ଡା ପାଣି

     ମନେ ଘୋଟଇ ସନ୍ତୋଷ    ।          


 ନିଦାଘେ ନିଶିଥ       ଭାରି କଲବଲ 

       ବିନିଦ୍ରା ରଜନୀ ପାଇଁ

 ତାଳପତ୍ର ପଙ୍ଖା      ହୋଇଥାଏ ସଖା

       ରାତି ସାରା ସାଇଁସାଇଁ ।

                  

 ଚାତକ ପରାୟେ      ବରଷା ରାଣୀର

        ଆଗମନ ପଥ ଚାହିଁ

 ନିଇତି ଆକାଶେ       ନୟନ ଘୁରଇ 

        ମୌସୁମୀ ପରଶ ପାଇଁ ।


   


Rate this content
Log in