Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Barik

Children Stories

3  

Jagannath Barik

Children Stories

ଏଇଟି ମୋର ବହି

ଏଇଟି ମୋର ବହି

1 min
350


ଏଇଟି ମୋର ବହି

ରଙ୍ଗ ରଙ୍ଗିଆ ମଲାଟ ତାର

ନିଏ ମୋ ମନ ମୋହି ।


ଏଇ ବହିରୁ ପଢ଼େ ମୁଁ ପାଠ

ଏ ବହି ମୋତେ ଦେଖାଏ ବାଟ

ଅକ୍ଷର ଶିଖେ ଅକ୍ଷର ଲେଖେ

ଛବିକୁ ଦେଖି ମୁହିଁ ।


ବହିରେ ମୋର ବଡ଼ ସରାଗ

ଲଗାଏ ନାହିଁ ମଇଳା ଦାଗ

କଭର ଦେଇ ରଖାଇ ମୁହିଁ

 ଯେସନେ ନୂଆ ରହି ।


ଅବନା ପଢ଼େ ବନାନ ପଢ଼େ

ଖେଳନା ଗଢ଼େ ଛବି ସଜାଡ଼େ

ଶିଖଇ କଥା ହୁଏ ବକତା

ଉତ୍ତର ଦିଏ କହି ।


ଆଗ ଶ୍ରଵଣ ପରେ ପଠନ

ଲିଖନ ପରେ ପରିମାର୍ଜନ

ପ୍ରଶ୍ନ ଉତ୍ତର ହୋଇଲେ ସ୍ଥିର

ଖୋଜେ ମୁଁ ଆନ ବହି ।


ବହି ଆମର ଜ୍ଞାନ ଭଣ୍ଡାର

ସବୁ ସାଇତା ଗର୍ଭେ ତାହାର

ଗଣିତ ଇତିହାସ ଭୂଗୋଳ

ବିଜ୍ଞାନ ସାହିତ୍ୟ ହିଁ ।


ଧର୍ମ ପୁସ୍ତକ ଶ୍ରୀଭାଗବତ

ରାମାୟଣକୁ ମହାଭାରତ

ଗୀତିନାଟକ ସଂଗୀତ ଗୀତ

ମନକୁ ଯାଏ ଛୁଇଁ ।


ଯେତେ ପଢ଼ିଵ ସେତେ ଜାଣିବ

ପଣ୍ଡିତ ପଣେ ଗଣା ହୋଇବ

ଶିକ୍ଷିତ ହେବ ମଣିଷ ହେବ 

ବହିଠୁଁ ବନ୍ଧୁ ନାହିଁ ।


ପର ଆପଣା ନାହିଁ ତାହାର

ସଭିଙ୍କୁ କରେ ସମ ଆଦର

ବହି ଆମର ଅଟେ ନୟନ

ଅମୂଲ୍ୟ ଧନ କହି ।



Rate this content
Log in