Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବୀରେନ୍ କୁମାର ବେହେରା

Children Stories Action Inspirational

4  

ବୀରେନ୍ କୁମାର ବେହେରା

Children Stories Action Inspirational

ଏହା କେମିତିକା ଶିକ୍ଷା

ଏହା କେମିତିକା ଶିକ୍ଷା

1 min
508


ଆଜିିର ସମାାଜ ହୋଇଛି ଏମିିିତି,

ଲାଗେ ସତେ ଶିକ୍ଷାହୀନ 

ଏମିିିତି ଘାରିଛି ଅତ୍ୟାଧୁନିକତା ,

ମଣିିଷ ହରାଏ ଜ୍ଞାନ ।


ଭୃଣହତ୍ୟା ପାପ ଜାଣିବା ପରେ ବି,

କନ୍ୟାଭୃଣ କରେ ହତ୍ୟା

ପୁତ୍ର ଲୋଭେ ଆଜି ଶିକ୍ଷିିତ ସମାଜ,

ହରାଏ ବିବେକ ସତ୍ତା ।


ଶିଶୁମାନଙ୍କୁ ସେ ଲଗାଏ କାମରେ,

ହରି ତାଙ୍କ ସ୍ୱାଧୀନତା

ଶିକ୍ଷାରୁ ବଞ୍ଚିତ ହୋଇଥାଏ ଶିଶୁ,

ଏହା କି ନ୍ୟାୟର କଥା  ।


ନାରୀ ଉପରେ ସେ ପକାଏ କୁୁୁୁୁଦୃଷ୍ଟି ,

ନାରୀଠୁଁ ଜନମ ହୋଇ

କିପରି ଭୁଲେ ସେ ମା ଭଉଣୀଙ୍କୁ,

କାମ ମୋହେ ହଜିିିିଯାଇ ।


ପିତାମାତାଙ୍କର ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ଯ କାଳରେ,

ନିଜର କର୍ତ୍ତବ୍ଯ ଭୁଲି

ବେସାହାରା କରିି ଜନମଦାତାଙ୍କୁ ,

ଦିଏ ବୃଦ୍ଧାଶ୍ରମେ ଠେଲି ।


ବିବେକ ହରେଇ ଅବିିିବେକତାର,

ମଣିିିଷ ନିିିଏକି ଦୀକ୍ଷା 

ଶିକ୍ଷିିତଗୋଷ୍ଠୀକୁ ଛୋଟ ପ୍ରଶ୍ନଟିିିଏ,

ଏହା କେମିତିକା ଶିକ୍ଷା ।


Rate this content
Log in