Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Premasila Raut

Others

3  

Premasila Raut

Others

ଏ କେମିତି ମଣିଷ

ଏ କେମିତି ମଣିଷ

1 min
304



ନିଜ ଦୋଷ କେବେ ଦେଖେ ନାହିଁ ସିଏ

ଆଗେ ଦେଖେ ପର ଦୋଷ

ଦୋଷ କରି ମଧ୍ୟ କଥା କହେ ବଡ

କରେନାହିଁ ଅବଶୋଷ   ।


ଭୁଲ୍ କରି ନିଜେ ଭାବେ ନାହିଁ ଥରେ

ଭଲ କି ଖରାପ ବୋଲି

ଯାହା ତାହା କଥା କହିଦିଏ କେତେ

ଯୁକ୍ତି କରି ଲାଗେ କଳି   ।  


ନିଜ ଭୁଲ୍ ନିଜେ ସ୍ଵୀକାର କରେନି

ପରର ଦୁଃଚିନ୍ତା କରେ

ଲୋକମାନଙ୍କର ସମାଲୋଚନାରେ

ଦିନଟା ତାହାର ସରେ   ।


ନିନ୍ଦା ଅପମାନ ଦିଏ ଯେ ଲୋକକୁ

ଥରେ ନୁହେଁ ବାରମ୍ବାର

ନିଜ କଥାକୁ ସେ ମଣି ଥାଏ ଭଳ

ଶୁଣେନି କଥା କାହାର  ।


ସେହି ଲୋକ ପାଇଁ ଥୁଆ ହୋଇଥାଏ

ଗାଳି ମାଡ ପାପ ଭାର     

ନିଜକୁ ଉତ୍ତମ ଭାବୁଥାଏ ମନେ

କରି ପରକୁ ହତାଦର  ।


ନିଜକୁ ସେ ଭାବେ ସବୁଠୁ ସୁନ୍ଦର

ନିଜେ ସବୁଠାରୁ ଭଲ

ଭଲ ହେବା ପାଇଁ ଅଭିନୟ କରେ

ଦେଖି ତାକୁ ଡରେ କାଳ   ।




Rate this content
Log in