Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ramesh takri

Others

4  

Ramesh takri

Others

ЁЯМ╕^┬░^┬░^ рмкрм┐рмдрм╛ ^┬░^┬░^ ЁЯЩП

ЁЯМ╕^┬░^┬░^ рмкрм┐рмдрм╛ ^┬░^┬░^ ЁЯЩП

1 min
174


рм╕рнНрммрм░рнНрмЧрм╕рнНрме рмкрм┐рмдрм╛     рмЪрм░рмгрнЗ рмдрнБрморм░

     рмкрнНрм░рмгрмдрм┐ рмШрнЗрми рморнЛрм╣рм░

рмдрмм рмХрнГрмкрм╛рммрм│рнЗ     рмЖрмдрнНрморнАрнЯ рм╕рнНрммрмЬрми

     рм╕рмнрм┐рмП рм╣рнЗрм▓рнЗ рмирм┐рмЬрм░ ред


рмдрнБрморм░рм┐ рмжрнЯрм╛рм░рнБ     рморм╛рмдрм╛рмЩрнНрмХрнБ рмкрм╛рмЗрм▓рм┐

     рм╕рмХрм│ рмХрмерм╛ рмЬрм╛рмгрм┐рм▓рм┐

рмЖрмдрнНрморнАрнЯ рм╕рнНрммрмЬрми     рмнрм╛рмЗ рмнрмЙрмгрнАрмЩрнНрмХ

     рмЕрмдрм┐ рмкрнНрм░рм┐рнЯ рмирм┐рмЬрнЗ рм╣рнЗрм▓рм┐ ред


рморнЛ рмжрнЗрм╣рм░рнЗ рмерм┐рммрм╛     рмкрнНрм░рмдрм┐ рм░рмХрнНрмд рммрм┐рмирнНрмжрнБ

     рмдрнБрморнЗ рмжрнЗрмЗрмерм┐рммрм╛ рмжрм╛рми

рмжрнЗрм╣,рмкрнНрм░рм╛рмг,рмЖрмдрнНрморм╛     рм╕рм╛рмернЗ рмЕрммрм╕рнНрмерм┐рмд

     рморнЛрм░ рмП рмЫрнЛрмЯрм┐рмЖ рморми ред


рмЖрмжрм░рнНрм╢ рмХрм░рмо     рмХрм░рм┐ рммрмЮрнНрмЪрм┐рммрм╛рмХрнБ 

     рмкрнНрм░рнЗрм░рмгрм╛ рмжрнЗрмЗрмЫ рморнЛрмдрнЗ

рмжрм╛рми рмзрм░рнНрмо рмХрм░рм┐     рмкрнВрмгрнНрмп рмЕрм░рнНрмЬрм┐рммрм╛рмХрнБ

     рмЙрмкрмжрнЗрм╢ рмжрнЗрм▓ рмХрнЗрмдрнЗред


рморнЛ рмЬрнАрммрмирнЗ рмдрнБрморнЗ     рморм╛рм░рнНрмЧ рмжрнЗрмЦрм╛рмЗрмЫ

     рмкрме рмкрнНрм░рмжрм░рнНрм╢рмХ рм╣рнЛрмЗ

 рмпрм╛рм╣рм╛ рмжрнЗрм▓рнЗ рм╣рнЗрм▓рнЗ     рмдрнБрморм░рм┐ рмжрм╛рмирмХрнБ

     рм╢рнБрмЭрм┐ рморнБрмБ рмкрм╛рм░рм┐рммрм┐ рмирм╛рм╣рм┐рмБ ред


рмкрнВрмЬрнНрмп рмкрм┐рмдрм╛ рморнЛрмдрнЗ     рмХрм░ рмЖрм╢рнАрм░рнНрммрм╛рмж

     рмХрм░рм┐рммрм┐ рмПрмнрм│рм┐ рмХрм╛рмо

рмжрнЗрм╢ рмУ рмЬрм╛рмдрм┐рм░     рм╕рнЗрммрм╛ рмХрм░рм┐ рм╕рмжрм╛

     рм░рмЦрм┐рммрм┐ рмдрнБрморм░рм┐ рмирм╛рмо ред

     


Rate this content
Log in

More oriya poem from Ramesh takri